اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه زنجان:

نخستین نشست دبیرخانه ارتباط با والدین در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه زنجان گفت: با حضور یک‌هزار و 300 نفر، نخستین نشست دبیرخانه ارتباط با والدین دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

نخستین نشست دبیرخانه ارتباط با والدین در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان مصطفی طاهری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور ارتباط چهره به چهره با والدین دانشجویان، دبیرخانه ارتباط با والدین در دانشگاه زنجان راه‌‌اندازی شده است.

وی از برگزاری نخستین جلسه این دبیرخانه با حضور خانواده‌های دانشجویان خبر داد و افزود: این نشست فردا برای والدین یک‌هزار و 300 دانشجو در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه زنجان از سخنرانی حجت‌الاسلام تراشیون از اساتید دانشگاه در این برنامه خبر داد و افزود: این نشست صبح برای والدین دختران و بعدازظهر برای والدین پسران برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت بحث و بررسی مسائل فرهنگی و اجتماعی دانشجویان با والدین از سوی دانشگاه تأکید کرد و افزود: 32 بروشور با موضوعات مختلف از طریق پست و مکاتبه در اختیار والدین برای ارتباط بیشتر با دانشگاه قرار داده می‌شود.

ارسال 32 بروشور برای والدین دانشجویان

طاهری با بیان اینکه در طول هشت ترم حضور دانشجو در دانشگاه زنجان این بروشورها به والدین ارسال می‌شود، افزود: موضوعات مختلف فرهنگی و اجتماعی از طریق این بروشورها در اختیار والدین قرار می‌گیرد.

وی از برگزاری نشست آینده دبیرخانه ارتباط با والدین دانشگاه زنجان در اردیبهشت‌ماه سال آینده خبر داد و افزود: در این نشست از والدین دانشجویان غیر بومی دعوت می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه زنجان با اشاره به ارائه فرم‌های نظرسنجی برای والدین شرکت‌کننده در این نشست تصریح کرد: اطلاعات و آمار جمع‌آوری شده از طریق این فرم‌ها برای افزایش کیفیت برنامه‌ها و نظرسنجی از والدین استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه تشکیل دبیرخانه ارتباط با والدین اثرات مطلوبی را در دانشگاه داشته است، افزود: ارتباط همه‌جانبه با والدین و رفع نگرانی‌های دانشجویان از اهداف این دبیرخانه است.

اجرای 410 عنوان برنامه در دانشگاه زنجان

طاهری از اجرای 410 عنوان برنامه در سال تحصیلی جاری در دانشگاه زنجان خبر داد و افزود: 15 هزار نفر روز نیز در برنامه‌‌های اردویی دانشگاه زنجان شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به مسئولیت دانشگاه زنجان در شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی استان افزود: جلسات این شورا به صورت منظم برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه زنجان از برگزاری همایش «انتخاب با من است» در اسفندماه سال‌جاری در دانشگاه زنجان خبر داد و افزود: این همایش با هدف ارائه سبک زندگی و الگوی ازدواج با حضور غفرانی از اساتید دانشگاه به صورت کارگاهی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن کریم در دانشگاه زنجان یادآور شد: این برنامه با حضور قاریان و حافظان بین‌المللی در این دانشگاه برگزار می‌شود.

طاهری برگزاری همایش عمره دانشجویی را از دیگر برنامه‌های این دانشگاه برشمرد و افزود: مسابقه سازه‌های ماکارونی نیز به مدت سه روز در اسفندماه سال‌جاری به منظور ایجاد نشاط و شادابی در بین دانشجویان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73003/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول