اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور خراسان‌رضوی:

قطار شهری تجربه‌ای ارزنده برای مشهد است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور خراسان‌رضوی گفت: راه‌اندازی قطار شهری تجربه ارزنده‌ای برای مشهد است و سبب کاهش بار ترافیکی بسیاری در مشهد شده است.

قطار شهری تجربه‌ای ارزنده برای مشهد است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حمیدرضا جعفری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از زمانی که قطار شهری در مشهد به بهره‌برداری رسیده در کاهش ترافیک و روان شدن ترددها بسیار مؤثر واقع شده است.

وی عنوان کرد: بسیاری از افراد سرشناس را می‌شناسم که با وجود داشتن وسیله شخصی، از زمانی که قطارشهری به بهره‌برداری رسیده است، برای ترددهای خود از این وسیله نقلیه عمومی استفاده می‌کنند.

جعفری در ادامه افزود: قطار شهری نسبت به تردد با وسیله شخصی ارزان‌تر، سریع‌تر و به صرفه‌تر است در همین راستا برای تردد در سطح مشهد بسیار مؤثر است.

رئیس پلیس راهور خراسان‌رضوی تاکید کرد: اگر قطارشهری در مشهد راه‌اندازی نمی‌شد در مسیرهای احمدآباد، وکیل‌آباد و دیگر نقاط پرترافیک مشکلات تا حدی افزایش پیدا می‌کرد که سبب می‌شد به اجرای طرح‌های مختلف ترافیکی در این محدوده‌ها بپردازیم.

وی با اشاره به ضرورت توسعه هر چه سریع‌تر خطوط باقیمانده قطار شهری مشهد، خاطر نشان کرد: ضعفی که در حال حاضر در بهره‌برداری از قطارشهری وجود دارد، راه‌اندازی فقط یک خط است که اگر تعداد خطوط افزایش پیدا کند و کل خط‌های قطارشهری افتتاح شود، در وضعیت مشهد بسیار مؤثر واقع می‌شود.

انتهای پیام/70002/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول