اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق خبر داد

برگزاری رزمایش گردان‌های بیت المقدس در اسفندماه

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافق از برگزاری رزمایش گردان‌های بیت المقدس در دهه دوم اسفند جاری خبر داد.

برگزاری رزمایش گردان‌های بیت المقدس در اسفندماه

سرهنگ بمانعلی باقیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافق اظهار داشت: این رزمایش به مدت دو روز با حضور بسیجیان گردان‌های بیت‌المقدس در دهه دوم اسفند برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این رزمایش در روزهای 17 و 18 اسفند برگزار می‌شود، افزود: این رزمایش در اردوگاه قدس در عملیات‌های مختلفی برگزار می‌شود.

باقیان عنوان کرد: اجرای عملیات تاخیری، دفاع در کوی و برزن، عملیات امداد و نجات و مقابله با تهدیدات نرم و سخت دشمن در این همایش اجرا خواهد شد.

وی همچنین به تجمع بزرگ مردمی در اردوگاه قدس اشاره کرد و گفت: تدابیری اندیشیده شده تا مردم نیز بتوانند در این رزمایش حضور داشته باشند.

باقیان همچنین از تشکیل مجمع عالی بسیج در شهرستان بافق خبر داد و گفت: این مجمع در راستای مقابله با تهدیدات نرم دشمن و مبارزه با تهاجم فرهنگی تشکیل می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق، تخصصی کردن فعالیت‌های بسیج، اداره اهداف و آرمان‌های بسیج توسط خود بسیجیان و گردهم آوردن نخبگان اقشار مختلف بسیج را از دیگر اهداف تشکیل این مجمع عنوان کرد.

وی گفت: این مجمع به صورت سالانه برگزار می‌شود که پس از برگزاری، مشکلات هر قشر در سطح جامعه توسط نماینده آن قشر بازگو شده و برای حل موضوع به مقامات کشوری ارسال می‌شود.

وی در ادامه به برگزاری اردوهای راهیان‌نور و اعزام کاروان‌ها به مناطق جنگی جنوب اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی راهی برای ارتقای ارزش‌های دفاع مقدس در نسل جوان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق اجرای برنامه ارزشمند اردوهای راهیان‌نور را بهترین شیوه برای حفظ روحیه ایثار و شهادت‌طلبی در سطح جامعه دانست.

وی ادامه داد: انتظارات مقام معظم رهبری در موضوع راهیان‌نور و تاکید ایشان بر اثرگذاری و گسترش راهیان‌نور است که مدیران و مسئولان محلی می‌تواند نقش بسیار مهمی در گسترش این فرهنگ ایفاء کنند.

باقیان با اشاره به اعزام بیش از 500 دانش‌آموز بافقی به اردوهای راهیان‌نور گفت: بر اساس آمار موجود، طی 10 سال گذشته بیش از 38 درصد مردم بافق به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.

وی بیان داشت: مردم به ویژه قشر جوان با حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، متوجه می‌شوند که در گذشته چه حرکت عظیمی توسط شهدا و رزمندگان اسلام برای دفاع از کشورشان انجام شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق، اردوهای راهیان‌نور را از معنوی ترین برنامه‌های فرهنگی برای قشر جوان برشمرد و خواستار تداوم آن در بین جوانان شد.

انتهای پیام/90004/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول