اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

رزمایش 20 هزار نفری الی بیت المقدس موفقیت آمیز بود

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: به لطف خدا رزمایش 20 هزار نفری الی بیت المقدس با موفقیت بسیار خوب برگزار شد.

رزمایش 20 هزار نفری الی بیت المقدس موفقیت آمیز بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند ظهر امروز در بازدید از مرحله اصلی رزمایش 20 هزار نفری الی بیت المقدس  بوشهر با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این رزمایش تاکید کرد: این رزمایش موفقیت آمیز این پیام را برای ما مدیران دارد که همه دنیای ما میزها و منصب‌های دنیایی نیست، بلکه یک دنیای ارزشی وجود دارد که بازمانده هشت سال دفاع مقدس است.

استاندار بوشهر اضافه کرد: گاهی ضروری است از این فضای دنیایی خارج شویم و به دوران ارزشی دفاع مقدس برگردیم که چه چیزها بر انقلاب اسلامی، فرزندان انقلاب و نظام اسلامی گذشته است.

وی با اشاره به اینکه دفاع از کشور و نظام یک اصل است، گفت: در این مواقع باید همه بسیج شویم و با حضور در خط مقدم همه جانبه از انقلاب و نظام دفاع کنیم.

استاندار بوشهر با تاکید بر این نکته که باید قدردان بچه‌های بسیج باشیم، گفت: زحماتی که بسیجیان در این برنامه‌ها و حرکت‌ها برای برقراری امنیت می‌کشند ضمن اینکه موجب رعب و وحشت دشمن می‌شود باعث اقتدار ولایت و نظام اسلامی ایران خواهد شد.

وی با بیان اینکه همیشه ولایت مداران باید در حالت آماده باش باشند، تصریح کرد: همه ما که زیر بیرق ولایت خدمت می‌کنیم باید همیشه آماده باشیم.

حسنوند تصریح کرد: رزمایش 20 هزار نفری بسیجیان زیر نظر ناظرین ستاد کل فرمانده کل قوا و فرماندهان نیروهای مسلح برگزار شده است که نمره این تمرین مهم یک نمره عالی خواهد بود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه این رزمایش با همکاری و همدلی مدیران دستگاه‌های اجرایی و پشتیبانی استانداری بوشهر برگزار شده است، گفت: در این رزمایش سعی شده است نیازهای این تمرین از طریق دستگاه‌ها تامین شود که به بهترین حالت ممکن اجرا شد.

وی بیان کرد: این عملیات یک ارزیابی برای مدیران ما خواهد بود که استان اگر مشکلاتی در کنار حوزه خلیج فارس داشت نیروهای مسلح، بسیج و مدیران با آمادگی کامل بتوانند در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

انتهای پیام/66006/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول