اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار فارس صورت گرفت

افتتاح سومین درمانگاه خاتم‌الأنبیا مرودشت

خبرگزاری فارس: به همت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سومین درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی خاتم‌الأنبیا (ص) شهرستان مرودشت با حضور استاندار فارس به بهره‌برداری رسید.

افتتاح سومین درمانگاه خاتم‌الأنبیا مرودشت

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، استاندار فارس بعد از ظهر امروز در حاشیه بهره‌برداری از سومین درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی خاتم‌الأنبیا (ص) شهرستان مرودشت در سخنانی اظهار داشت: خدمات زیربنایی در دولت‌های نهم و دهم نسبت به دولت‌های گذشته صدها برابر رشد داشته است.

حسین صادق عابدین خاطرنشان کرد: در سفر سوم رئیس جمهور به استان فارس، 2.5 میلیارد تومان صرف امور نیازمندان در بخش سلامت شده است.

استاندار فارس تصریح کرد: با توجه به تحریم‌های اقتصادی، شاهد رشد روزافزون در تمام ابعاد اقتصادی، عمرانی و فرهنگی در کشور به ویژه استان فارس بوده‌ایم.

فرماندار شهرستان مرودشت در ادامه آیین بهره‌برداری از این درمانگاه تخصصی طی سخنانی عنوان کرد: در دهه مبارک فجر پنج طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد تومان در شهرستان مرودشت به بهره‌برداری رسیده است.

سیدیدالله حسینی بیان داشت: درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی خاتم‌الأنبیا یکی از طرح‌های درمانی بزرگی است که با تلاش و کوشش مسئولان اجرایی این استان با تجهیزات کامل درمانی آغاز به کار کرده است.

همچنین نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این آیین در سخنانی گفت: مرودشت با 350 هزار نفر جمعیت حدود 15 درصد تأمین خوراک و  25 درصد تولیدات دامی و کشاورزی کشور را برعهده دارد که نشان از پتانسیل بالای این شهرستان است.

محمد مهدی برومندی اضافه کرد: این شهرستان در زمینه زیرساخت‌های اقتصادی و عمرانی به ویژه گاز، انرژی و فضاهای ورزشی و درمانی و بیکاری با مشکل روبه‌رو است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در ادامه این مراسم طی سخنانی ابراز داشت: برای نخستین‌بار در خاورمیانه جراحی قلب در جنین در شیراز با کمک پزشکان و متخصصان ایرانی با موفقیت انجام شد.

محمدهادی ایمانیه یادآور شد: با راه‌اندازی درمانگاه تخصصی در مرودشت و دیگر شهرستان‌های فارس، شاهد جایگاه ویژه درمانی این استان در کشور و منطقه هستیم.

رئیس مرکز آموزش درمانی شهید مطهری شهرستان مرودشت نیز در حاشیه بهره‌برداری از این درمانگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان مرودشت گفت: عملیات اجرایی این درمانگاه با زیربنای دو هزار و 500 متر مربع در دو طبقه و اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و 100 میلیون تومان از سال 89 آغاز شده و در سال جاری به بهره‌برداری رسیده است.

احمد حسین‌زاده خاطرنشان کرد: با احداث درمانگاه فوق‌تخصصی مرودشت 20 نیروی جدید و 80 پزشک متخصص و فوق تخصص مشغول خدمت شده‌اند.

وی در پایان متذکر شد: درمانگاه فوق‌تخصصی خاتم‌الأنبیا (ص) مرودشت، مجهز به کلینیک تخصصی، اکوکاردیوگرافی، رادیولوژی، داروخانه و غربالگری زنان بالای 40 سال است.

انتهای پیام/ 2448/ذ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول