اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جم:

پالایشگاه جم خدمات ارزشمندی به آموزش و پرورش ارائه کرد

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش جم گفت: پالایشگاه جم خدمات ارزشمندی به آموزش و پرورش ارائه کرد.

پالایشگاه جم خدمات ارزشمندی به آموزش و پرورش ارائه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حسین اسکندری رئیس آموزش و پرورش جم عصر امروز در آیین تجلیل از مدیرعامل پالایشگاه جم اظهار داشت: پالایشگاه جم نقش مهمی در تامین سبد انرژی کشور دارد و علاوه بر این در خدمات‌رسانی به محیط پیرامونی نیز تاثیر بسیار زیادی دارد.

وی افزود: پالایشگاه جم در امر تعلیم و تربیت نیز خدمات ارزنده‌ای داشته و حمایت بسیار خوبی از مجموعه آموزش و پرورش به عمل آورده است.

رئیس آموزش و پرورش جم خاطرنشان کرد: بی‌تردید برترین و جاودانه‌ترین پاداش‌ها همانا خشنودی خداوند سبحان و آرامش وجدانی است که در پس خدمت صادقانه و تلاش خداپسندانه حاصل می‌شود.

اسکندری با تجلیل از خدمات صادقانه پالایشگاه جم گفت: به پاس تلاش، همکاری و تعامل خوب و سازنده جنابعالی با مجموعه آموزش و پرورش و مساعدت در ارتقاء تعلیم و تربیت شهرستان، بر خود لازم می‌دانم به مصداق حدیث شریفه نبوی"من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" از شما صمیمانه تقدیر و تشکر کرده و لوح سپاس را محضر عالمانه حضرتعالی تقدیم کنم.

وی اضافه کرد: امیدوار هستیم در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است با توکل به خداوند متعال و با تکیه بر اشاعه و توسعه این کار خداپسندانه، توفیق رفیق طریق تکامل معنوی و معرفتی شما شود و این الگوی بایسته در سطح جامعه تعمیم و تکثیر یابد.

مدیرعامل پالایشگاه جم نیز اظهار داشت: پالایشگاه جم بیش از 27 درصد گاز کشور را تامین می‌کند و در فصل زمستان با تولید حداکثری برای خدمت به مردم تلاش می‌کنیم.

رحیم اسلامی افزود: توجه به محیط پیرامونی و خدمت‌رسانی به مردم شهرها و روستاهای اطراف از اولویت‌های این پالایشگاه است.

انتهای پیام/2451/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول