اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:

بسیج مهندسی ظرف تحقق دغدغه‌های ولایت است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: بسیج مهندسی ظرفیتی است که می‌توان در قالب آن با تفکر و ایده، دغدغه‌های ولایت را محقق کرد.

بسیج مهندسی ظرف تحقق دغدغه‌های ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سردار رضا محمدسلیمانی ظهر امروز در همایش روز مهندسی و بسیج مهندسین اظهار داشت: امت اسلامی ایران با صبر و استقامت و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در سیر تکاملی خود قرار گرفته است.

وی ادامه داد: حضور حماسی و ارزشمند امت اسلامی در 22 بهمن ثابت کرد که هیچ عاملی نمی‌تواند آنها را از مسیر درست و حق بازدارد و ملت ایران اسلامی این نکته را به دشمنان نظام به خوبی نشان دادند.

محمدسلیمانی با بیان اینکه امدادهای الهی همواره شامل حال ملت مسلمان ایران است، خاطرنشان کرد: کمک‌ها و امدادهای الهی از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی متوجه ملت ایران شد و این امر همچنان ادامه دارد.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری، عزت و اقتدار کشور را از مهم‌ترین دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: در حالی که ملت ایران در دوران پهلوی یک ملت ضعیف و ذلیل به شمار می‎رفت، اما به لطف خدا و پیروزی انقلاب اسلامی این خواری و ذلت به اقتدار و عزت تبدیل شد.

محمدسلیمانی عنوان کرد: الگو شدن ایران اسلامی برای کشورهای اسلامی و آزادی‌خواه جهان از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی بود و این امر امروزه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده است.

وی بر ضرورت حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی تأکید کرد و افزود: هر یک از اقشار جامعه وظیفه دارد که به نوبه خود این دستاوردها را حفظ و پاس بدارد.

محمدسلیمانی با اشاره به نقش بسیج مهندسین در حفظ و تداوم دستاوردهای انقلاب اسلامی، یادآور شد: تبدیل کردن فرصت‌ها و ظرفیت‌های بالقوه نظام و ساماندهی توان فنی کشور بر عهده مهندسان بسیجی است.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری در پایان اذعان داشت: ملت مسلمان ایران در هر قشر و گروهی که قرار دارد در تلاش است تا بر عزت و اقتدار کشور بیفزاید و نقشه‌های شوم دشمن نقش بر آب کند.

انتهای پیام/68004/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول