اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه

53 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در قروه پرداخت شد

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه از پرداخت 53 میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در این شهرستان خبرداد.

53 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در قروه پرداخت شد

جعفر کاوه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه با بیان اینکه این اعتبار برای اجرای 9 طرح تعاونی به متقاضیان پرداخت شده است گفت: تا کنون 4 هزار طرح اقتصاد مقاومتی در 14 زمینه توسعه بخش کشاورزی در این شهرستان به ثبت رسیده است.

وی افزود: هزار و 350 طرح اقتصاد مقاومتی به جهاد کشاورزی شهرستان ارسال شده که از این تعداد 35 طرح به بانک‌های عامل معرفی شده است.

کاوه با اشاره به اهداف اجرای این طرح‌ها تصریح کرد: مردمی‌کردن اقتصاد در سطح جامعه و ارتقا تولید در روستا، ماندگاری روستاییان در مناطق روستایی و جلوگیری از مهاجرت به شهر و قطع وابستگی روستاها به شهر از مهم‌ترین اهداف این طرح است.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یعنی تشخیص حوزه‌های فشار از طریق تحریم و تلاش برای کنترل و بی‌اثر کردن و تبدیل چنین فشارهایی به فرصت، که قطعاً باور و مشارکت همگانی و اعمال مدیریت‌های دقیق و مدبرانه پیش شرط و الزام چنین امری است.

کاوه افزود: اقتصاد مقاومتی کاهش وابستگی‌ها و تاکید روی مزیت‌های تولید داخل و تلاش برای خوداتکایی بوده و منظور از اقتصاد مقاومتی واقعی یک اقتصاد مقاومتی فعال و پویاست، چنانکه مقاومت برای دفع موانع پیشرفت و کوشش در مسیر حرکت و پیشرفت تعریف می‌شود.

وی با تاکید به لزوم همکاری بهره‌برداران با مجریان طرح‌های توسعه بخش کشاورزی به منظور تحقق اهداف تعریفی در این بخش مهم از اقتصاد استان گفت: با توجه به تحریم‌های گسترده اقتصادی از سوی استکبار جهانی علیه نظام اسلامی، با عزم و اراده ملی و درایت و مدیریت صحیح، بار دیگر با پیروزی و سربلندی از این توطئه و دسیسه دشمنان قسم خورده اسلام، انقلاب و مردم شریف ایران، سربلند بیرون خواهیم آمد.

انتهای پیام/79009/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول