اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد

محسن رضایی: به خاطر هاشمی و خاتمی هرگز کنار نمی‌کشم

خبرگزاری فارس: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هرگز به خاطر کاندیداتوری احتمالی هاشمی و خاتمی کنار نمی‌کشم.

محسن رضایی: به خاطر هاشمی و خاتمی هرگز کنار نمی‌کشم

محسن رضایی در حاشیه نشست دانشجویی در گفت‌وگوی کوتاه با خبرنگار فارس در اردبیل‌ اظهار داشت: هر چند سال 84 عقب کشیدم و سال 88 نیز بعد از جبهه‌بندی کاندیداها وارد انتخابات شدم، اما این بار مصمم و جدی هستم تا در صحنه رقابت حاضر باشم.

فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: هرگز حاضر نیستم به خاطر کاندیدای دیگر کنار بکشم یا بخواهم میدان را برای دیگران خالی بگذارم چرا که تاکنون بنده و برادرانم از این گذشت‌ها زیاد کردیم و دیگر به هیچ وجه به نفع کاندیدای دیگر کنار نمی‌روم.

رضایی در پاسخ به سئوالی در زمینه اعلام تیم و کابینه احتمالی ریاست جمهوری آینده خاطرنشان کرد:‌ در این زمینه عجله نکنید چرا که هر کار استراتژی خود را می‌طلبد و بنده تیمی را انتخاب کردم تا با تکیه بر آن بتوانیم از مشکلات اقتصادی و مسایل تحریم عبور کنیم.

کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: قطعاً در کابینه و تیم بنده از دولت‌های گذشته و حتی دولت احمدی‌نژاد افرادی حاضر هستند و سعی می‌کنم بدون نگاه و توجه به جبهه‌بندی سیاسی افراد توانمند را در این حوزه به کارگیری کنم.

وی در مورد هزینه انتخاباتی نیز بیان کرد: مردم باور داشته باشند که هزینه انتخابات بنده را برخی از دلسوزان و عموم علاقمندان تأمین می‌کنند و تاکنون ریالی از این بابت هزینه نکردیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به فعالیت ساختمان انتهای خیابان صیاد در تهران ادامه داد: این ساختمان چهار طبقه برای کارهای غیردولتی و دفتر ارتباطات مردمی در نظر گرفته شده که فعالیت‌های فرهنگی و دانشگاهی را در این محل انجام می‌دهم.

انتهای پیام/62001/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول