اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش فیروزکوه:

تربیت اسلامی همواره در مدارس مورد توجه قرار گیرد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه گفت: تربیت اسلامی همواره باید در مدارس مورد توجه قرار گیرد؛ چراکه مدارس در حقیقت کارخانه‏های انسان‏سازی هستند.

تربیت اسلامی همواره در مدارس مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران صبح امروز به مناسبت فرا رسیدن هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی، در آیینی با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه با اهدای لوح سپاس از «نیره روشن»، مربی پرورشی دبستان «نجمه» فیروزکوه به طور نمادین تقدیر شد.

یعقوب ایمانی، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه در این مراسم اظهار داشت: مناسبت‏ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی نمادین و بهانه‏ای برای نکوداشت ایام و تقدیر از فعالان عرصه‏های مختلف است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت، رجایی و باهنر در نامگذاری هفته‏ای از سال به عنوان هفته امور تربیتی ابراز امیدواری کرد: مردم و مسئولان باید در تمام طول سال نسبت به این مقوله خطیر اهتمام داشته باشند.

ایمانی خطاب به دانش‏آموزان، بر حاضر و ناظر دیدن خداوند بر اعمال خود، اقامه نماز، احترام به والدین و معلمان و فراگیری خوب مطالب درسی و آموزشی تاکید کرد.

این گزارش حاکی است؛ در خاتمه این مراسم که با تلاوت آیاتی چند از کلام‏الله مجید، هم‏سرایی سرود جمهوری اسلامی و سوگند پرچم و قرائت شعر، دکلمه و مقاله از سوی دانش‏آموزان همراه بود، با اهدای لوح سپاسی با امضای دانش‏آموزان مدرسه، از زحمات و تلاش‏های «نیره روشن»، مربی پرورشی این دبستان به طور نمادین تقدیر شد.

این برنامه فرهنگی با همکاری کانون شهید بهشتی فیروزکوه به اجرا درآمد و تمام برنامه‏های این مراسم با مشارکت و مدیریت دانش‏آموزان مدرسه اجرایی شد.

انتهای پیام/2568/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول