اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

رسالت اصلی آموزش و پرورش انسان‌سازی است

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه گفت: رسالت اصلی آموزش و پرورش تربیت اسلامی و انسان‌سازی برای ورود افراد سالم به جامعه است.

رسالت اصلی آموزش و پرورش انسان‌سازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمدعلی مهدی‌نژاد صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش بشرویه اظهار کرد: در جلسات شوراهای آموزش و پرورش باید به مسائل اصلی و زیربنایی پرداخته شود و از تمام توان شهرستان در بعد تربیتی صحیح دانش‌آموزان استفاده شود.

این مسئول با اشاره به روز امور تربیتی ادامه داد: جامعه امروزی نیازمند برنامه‌ریزی منطقی در مسائل تربیتی و اخلاقی است و مدارس به عنوان پایگاه تعلیم و تربیت باید بیش از پیش به امور تربیتی، پرورشی و معنوی به طور ویژه توجه کنند.

فرماندار بشرویه از کم توجهی و کوتاهی در مسائل تربیتی آموزش و پرورش انتقاد کرد و افزود: رسالت اصلی آموزش و پرورش تربیت اسلامی و انسان‌سازی دانش‌آموزان برای ورود افراد سالم به جامعه است و تا زمانی که معلمان در مدارس دو شغله باشند و وقت کافی را برای تربیت اسلامی دانش‌آموزان اختصاص ندهند نمی‌توان آینده روشنی را برای آینده کشور پیش‌بینی کرد.

هدف نهایی آموزش و پرورش تربیت انسان‌ها باشد

مهدی‌نژاد تصریح کرد: الگوی دانش‌آموزان معلمان هستند و لذا باید بهترین نیروهای جامعه در اختیار آموزش و پرورش باشند و در گزینش معلمان باید با دقت نظر برای تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان وارد عمل شد.

وی متذکر شد: موفقیت‌های جوانان کشورمان در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی و تربیتی برگرفته از تربیت دینی است و بر این اساس باید آموزش و پرورش هدف نهایی خود را تربیت انسان‌ها قرار دهد و در کنار آموزش و بحث تعلیم دانش‌آموزان به مسائل تربیتی و اخلاقی آنها نیز توجه کند.

انتهای پیام/69006/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول