اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌ نور تاکستان خبر داد

جذب هیئت‌ علمی در دانشگاه پیام‌ نور ‌تاکستان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌ نور تاکستان از جذب دو عضو هیئت جدید علمی برای این مرکز دانشگاهی خبر داد.

جذب هیئت‌ علمی در دانشگاه پیام‌ نور ‌تاکستان

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین، بهمن طاهر‌خانی امروز در دیدار با تعدادی از دانشجویان گسترش فعالیت‌های آموزشی در دانشگاه‌ها را مهم دانست و اظهار داشت: دانشگاه پیام‌ نور تاکستان با بررسی و مطالعه مراحل مختلف دانش‌آموختگی دانشجویان به امر واکاوی موانع و معضلات طی چهار سال اخیر اقدام کرده است.

رئیس دانشگاه پیام‌ نور شهرستان تاکستان افزود: ساماندهی و استخراج آمار دانش‌آموختگان این واحد دانشگاهی نیز با برنامه‌های صورت گرفته به پایان رسیده است که امیدواریم زمینه برای رشد و استعداد‌یابی دانشجویان در تمام مراکز آموزشی فراهم شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها باید به سوی نهادینه‌سازی علم و تولید حرکت کرده و در این راستا تقویت بنیه علمی بین دانشجویان امری ضروری است، عنوان کرد: برگزاری دقیق آزمون‌های نیم‌سال، تشکیل پرونده‌های پرسنلی ویژه مدرسان و اعضای هیئت علمی، دریافت استعلام صحت مدارک تحصیلی از اقدامات شاخص حوزه آموزش این دانشگاه در چند سال اخیر بوده است.

رئیس دانشگاه پیام‌ نور شهرستان تاکستان برنامه‌ریزی دقیق و جامع را جزو کار‌های اساسی به انجام رسیده در این دانشگاه برشمرد و اظهار داشت: تعبیه و تجهیز بایگانی با ظرفیت یک هزار و 200 پرونده، تجهیز و راه‌اندازی تمامی کلاس‌های ساختمان حکمت این واحد جزو برنامه‌های دیگر واحد آموزش و اداری بوده است.

طاهرخانی با اشاره به جذب دو هیئت علمی در دانشگاه پیام‌ نور تاکستان ابراز داشت: این دو هیئت در رشته‌های مهندسی کشاورزی و علوم سیاسی در این دانشگاه به فعالیت می‌پردازند.

وی با اشاره به دریافت و راه‌اندازی دو رشته جدید برای تحصیل دانشجویان در این مرکز دانشگاهی خاطرنشان کرد: جذب دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی از مهر‌ ماه جاری در پیام‌ نور تاکستان آغاز شده است و امیدواریم زمینه تحصیل روز‌به‌روز دانشجویان در حوزه‌های علمی و پژوهشی مهیا شود.

انتهای پیام/77005/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول