اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول:

بازرسی‌ها در بازار افزایش می‌یابد/ مردم تخلفات را گزارش دهند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول گفت: بازرسی‌ها در ایام پایانی سال در بازار تشدید می‌شود و به این دلیل برای بهبود شرایط نیازمند همکاری مردم هستیم.

بازرسی‌ها در بازار افزایش می‌یابد/ مردم تخلفات را گزارش دهند

کیومرث سعیدی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: بازرسی‌های انجام شده در سایر ایام سال در سطح شهرستان دزفول به دلیل نزدیکی به ایام نوروز تشدید شده است.

وی با اشاره به اینکه تقاضا برای خرید از سوی مردم افزایش یافته است، افزود: هر ساله در روزهای نوروز تقاضا برای خرید کالاهای مختلف از جمله مواد پروتیئنی و دیگر اقلام پر مصرف در سبد خرید شهروندان افزایش می‌یابد.

وی با تاکید بر اینکه برخی در راستای سودجویی در حال برنامه‌ریزی برای این ایام هستند، تاکید کرد: تلاش می‌کنیم تا با افزایش بازدید‌ها و سرکشی به اصناف مسیر سودجویی و .. را برای دلالان ببنیدم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول خاطر نشان کرد: به منظور ثبات  قیمت‌ها تمهیداتی اتخاذ شده است تا بتوانیم در ماه آخر سال بیش از پیش بازار را مدیریت کنیم.

سعیدی‌نیا تاکید کرد: به منظور رفاه  حال شهروندان  با استقرار کانکس در مرکز شهر و حضور فیزیکی بازرسان در محل و همچنین تلفن 124 ستاد خبری اماده پاسخگویی به شکایات در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستیم.

وی افزود: درروزهای پایان سال باید بشدت بازار را نظارت می‌کنیم وسعی می‌کنیم تصمیمات اتخاذ شده که از سوی سازمان مطبوع اعلام می‌شود را به بهترین نحو اعمال کنیم.

سعیدی‌نیا درباره تامین میوه شب عید گفت: اقداماتی در این باره انجام شده است و کارگزارانی به اداره کل صنعت، معدن و تجارت معرفی شده‌اند وبه محض جذب سهمیه ضمن بازرسی از عوامل و واحدهای تاسیس شده، نظارت مستمر صبح و عصراز واحدهای عرضه کننده میوه و دیگر محصولات در دستور کار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول