اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گتوند خبر داد

اختصاص 8 مدرسه برای اسکان مهمانان نوروزی در گتوند

خبرگزاری فارس: فرماندار گتوند از اختصاص هشت مدرسه برای اسکان مهمانان نوروزی در گتوند خبر داد و گفت: همه دستگاه‌ها باید برای استقبال مهمانان نوروزی آماده شوند.

اختصاص 8 مدرسه برای اسکان مهمانان نوروزی در گتوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، هوشنگ محمدپور ظهر امروز در جلسه ستاد استقبال از مهمانان نوروزی با اشاره به ایام پایانی سال و در پیش بودن تعطیلات نوروزی بر استقبال باشکوه و شایسته از میهمانان نوروزی تاکید و اظهارکرد: هدف از تشکیل ستاد نوروزی ایجاد بستری مناسب جهت رفاه حال و ایجاد روحیه نشاط در هموطنان عزیز و مسافران و میهمانان نوروزی است و در همین راستا ادارات باید همکاری لازم را داشته باشند و اقدامات ویژه را انجام دهند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: باید با برنامه‌ریزی صحیح و هدفمند، استعدادها و جاذبه‌های گردشگری و مذهبی شهرستان شناسایی و معرفی شوند تا میهمانان نوروزی از این مکان‌ها استفاده کرده و خاطره‌ای به یاد ماندنی از شهرستان گتوند داشته باشند.

محمدپور همچنین با اشاره به قابلیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان گتوند و دارا بودن  مناظر و چشم‌اندازهای طبیعی افزود: امیدواریم با تمهیدات و ارائه برنامه‌های مختلفی که در نظر گرفته شده، سفر خوش و بیاد ماندنی در اذهان مسافران و گردشگران باقی بماند تا در سال‌های بعد هم به این شهرستان سفر کنند.

فرماندار گتوند اضافه نمود: اجرای برنامه‌های فرهنگی در مراکز تفریحی سیاحتی، برقراری کشیک نانوایی در شهرهای مختلف، برقراری پایگاه امدادی توسط هلال احمر، رفع نواقص روشنایی خیابان‌های اصلی در شهرها، و برپایی نمایشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی از جمله برنامه‌هایی است که باید توسط ادارات ذی‌ربط اجرا شود.

انتهای پیام/72006/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول