اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بیرجند:

تفکر بسیجی تفکری نرم‌افزاری است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بیرجند گفت: بسیج بخشی از بدنه این نظام است و تفکر بسیجی تفکری نرم‌افزاری است.

تفکر بسیجی تفکری نرم‌افزاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سامان نیاز ظهر امروز در مراسم افتتاح دفتر بسیج دانشجویی دانشکده پرستاری دانشگاه آزاد بیرجند که با حضور تنی چند از مسئولان اجرایی خراسان جنوبی همراه بود اظهار کرد: بر اساس پیام تاریخی حضرت امام (ره) در ارتباط با تشکیل بسیج دانشجویی و طلبه نیز حرکت بسیج دانشجویی باید بر اساس رهنمودهای حضرت امام (ره) و منویات مقام معظم رهبری باشد.

وی با بیان اینکه دانشجویان در بسیج عهده‌دار رسالت‌های مختلفی هستند، افزود: مسئولان بسیج دانشجویی در فضای دانشگاه‌ها برای به انجام رساندن رسالت بزرگی که بر دوش دارند، نیازمند همکاری‌های لازم از طرف مسئولان هستند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بیرجند با اشاره به اینکه دانشگاه در واقع محل تربیت انسان‌هایی است که فردا می‌خواهند در جامعه اسلامی و نظام سرنوشت‌ساز باشند، تصریح کرد: دانشجویان تصمیم‌سازان، برنامه‌نویسان و مجریان برنامه‌های آینده نظام هستند.

نیازی ادامه داد: قشر آینده و سرنوشت‌ساز این مملکت در همین دانشگاه‌ها تربیت شده و استادان باید به تربیت فرزندان شایسته ملت همت بگمارند.

وی با بیان اینکه تمامی دانشکده‌های دانشگاه آزاد بیرجند دارای پایگاه بسیج دانشجویی هستند، افزود: دانشگاه آزاد بیرجند دارای پنج پایگاه بسیج دانشجویی بوده که دانشکده‌های پرستاری، کشاورزی، حقوق و علوم اداری، ادبیات و علوم انسانی و فنی مهندسی دارای پایگاه بسیج دانشجویی هستند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بیرجند با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر غالب بودن تفکر بسیجی در کشور گفت: بسیج بخشی از بدنه این نظام است و تفکر بسیجی تفکری نرم‌افزاری است.

نیازی ایجاد دفتر بسیج دانشجویی در دانشکده‌ها را بسیار مهم دانست و افزود: یکی از افتخارات بسیج این است که مؤسس آن امام(ره) است که امام راحل بعد از جنگ با تدابیر اساسی خویش برای بسط تفکر بسیجی در دانشگاه‌ها، دستور به ایجاد بسیج دانشجویی در مراکز دانشگاهی داد.

انتهای پیام/69005/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول