اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تاکستان عنوان کرد

تأکید رهبری بر حضور دانشجویان در عرصه‌ دفاع از انقلاب

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد تاکستان گفت: تأکیدات رهبری مبنی بر حضور دانشجویان در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی است.

تأکید رهبری بر حضور دانشجویان در عرصه‌ دفاع از انقلاب

محمد اسداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون کرسی‌های آزاد اندیشی اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی همواره بر ضرورت حضور دانشجویان در خط مقدم تمام مسائل سیاسی و فرهنگی جامعه تأکید داشته و امروز بزرگ‌ترین وسیله دانشجو در تمام مسائل سیاسی آگاهی و بصیرت است.

وی افزود: قشر دانشجو هیچ‌گاه نباید به دنبال حزب و جناح خاصی باشد، بلکه بنابر توصیه‌های مؤکد مقام‌ معظم رهبری سه شاخه ایمان، تقوا و عمل به هنگام در دانشجویان ضروری است.

وی در اختیار نداشتن سه ویژگی مذکور را عامل پسرفت و به زیر کشیده شدن توسط دشمنان دانست و تصریح کرد: امروز ضروری است تا همانند دوران امیر‌المؤمنین (ع) عمار‌گونه رفتار کرده و در خط مقدم و خط ‌شکن جنگ نرم به مبارزه بپردازیم.

مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تاکستان با بیان اینکه دشمنان امروز در وسط جنگ نرم با تمام تهدیدات و استراتژیک‌های خویش به میدان آمده‌اند، عنوان کرد: برای عبور از شرایط کنونی ضروری است که همانند یاوران ائمه‌اطهار در دوران پیدایش اسلام، امر مقام معظم رهبری را نیز اطاعت کنیم.

 

اسد‌اللهی ابراز داشت: امروز در شرایطی زندگی می‌کنیم که البته این شرایط تحریم گذرا بوده و قطعا ملت ایران به اقتدار و سرمایه حقیقی خویش دست پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/77005/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول