اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری بوشهر خبر داد

تولید و اکران 3 فیلم و انیمیشن جدید در حوزه هنری بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: دو فیلم کوتاه داستانی و یک انیمیشن جدید توسط هنرمندان بوشهری در حوزه هنری تولید یا در مرحله اکران قرار دارد.

تولید و اکران 3 فیلم و انیمیشن جدید در حوزه هنری بوشهر

 سید حسین سیدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با اشاره به اکران انیمیشن خلیج فارس در آینده‌ای نزدیک اظهار داشت: پروژه انیمیشن «خلیج فارس» به کارگردانی حجت اله روان در مرحله پایانی خود قرار دارد.

وی افزود: این انیمیشن چهار دقیقه‌ای در مورد تحریف نام خلیج همیشه فارس است که پس از طی کردن مراحل طراحی محیط، شخصیت، مدل سازی و بافت دهی و متحرک سازی اکنون در مرحله رندر قرار دارد.

سیدزاده ادامه داد: مرتضی ستونی نویسنده و محمد میرشکاری مدل‌سازی این انیمیشن را بر عهده دارند.

«در انتظار بابا» در مرحله پیش تولید قرار گرفت

رئیس حوزه هنری بوشهر ادامه داد: فیلم کوتاه داستانی «در انتظار بابا» به کارگردانی غلامحسین بارونی در واحد فیلم حوزه هنری در مرحله پیش تولید قرار گرفت.

وی گفت: این فیلم کوتاه 20 دقیقه‌ای درباره فرزند یک شهید است که در انتظار بازگشت پدر است و در این بین اتفاقات دیگری می‌افتد.

سیدزاده بیان داشت: نقش‌های اصلی فیلم را نسرین اژدر، میلاد بارونی به عهده دارند و مهدی تنگستانی تصویربردار، آریو انصاری صدابردار، علی کریمی مدیر تولید این کار را بر عهده دارند.

«شکلات بهشتی» آماده اکران شد

رئیس حوزه هنری بوشهر در ادامه خاطرنشان کرد: تدوین فیلم کوتاه داستانی «شکلات بهشتی» تهیه شده در واحد فیلم حوزه هنری به اتمام رسید.

وی متذکر شد: این فیلم کوتاه داستانی که نویسندگی و کارگردانی آن را مهدی تنگستانی به عهده داشته با موضوع نماز و اثرات آن بر کودکان است.

سیدزاده در پایان اذعان داشت: شکلات بهشتی را سید نواب موسوی تصویربرداری کرده است.

انتهای پیام/66006/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول