اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اسکان مسافران در مدارس استان زنجان و ضرر هتل‌داران

اسکندریون: صنعت گردشگری زنجان رو به افول است

خبرگزاری فارس: رئیس جامعه هتل‌داران استان زنجان گفت: اسکان مسافران در مدارس سبب ضرر و زیان شدید هتل‌داران شده است.

اسکندریون: صنعت گردشگری زنجان رو به افول است

کامیار اسکندریون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: به مناسبت عید نوروز تخفیف پلکانی از 10 تا 40 درصد برای مسافران در هتل‌های استان زنجان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه استقبال مسافران از هتل‌های استان زنجان بسیار پایین است، اذعان داشت: این در حالی است که تعداد مدارس مورد نظر برای اسکان مسافران و میهمان‌سراهای دولتی افزایش یافته است.

رئیس جامعه هتل‌داران استان زنجان با بیان اینکه مدارس دولتی با بودجه‌های کلانی تجهیز می‌شود، اضافه کرد: تجهیز مدارس با هزینه‌های بالا سبب استقبال مسافران از آن‌ها می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه گردشگری صنعتی به شمار می‌رود که جایگزین نفت است، تصریح کرد: اما وضعیت این صنعت در استان مناسب نبوده و سرمایه‌گذاری در این زمینه امنیتی ندارند.

*آمادگی 60 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی

اسکندریون با اشاره به اینکه 9 باب هتل با 300 نفر پرسنل در استان زنجان وجود دارد، یادآور شد: 60 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی آماده‌سازی شده است.

وی با بیان اینکه اسکان مسافران در مدارس سبب عدم هزینه آن‌ها در استان و عدم رونق اقتصادی منطقه می‌شود، ادامه داد: این در حالی است که هدف از رونق گردشگری، رونق اقتصادی مردم استان زنجان است.

رئیس جامعه هتل‌داران استان زنجان با بیان اینکه با وجود وضعیت کنونی سرمایه‌گذاران در بخش گردشگری و هتل سرمایه‌گذاری نمی‌کنند، تاکید کرد: باید مسئولان از خروج سرمایه از استان زنجان جلوگیری کنند.

*پذیرش 60 درصد فرهنگیان و 40 درصد افراد عادی در مدارس

وی با اشاره به اینکه بر اساس آمارهای سال گذشته 60 درصد از فرهنگیان و 40 درصد از افراد عادی در مدارس استان زنجان اسکان داده شده‌اند، افزود: این امر سبب ضرر و زیان هتل‌داران می‌شود.

اسکندریون با تاکید بر اینکه ایجاد نشاط و شادی و ارزانی سفر از وظایف دولت به شمار می‌رود، تصریح کرد: دولت می‌تواند از راه‌های دیگری چون توزیع سبد کالا به این اهداف برسد.

وی با اشاره به اینکه هتل‌های استان زنجان در حال حاضر آمادگی برای اسکان مسافران و گردشگران نوروزی را دارند، اظهار داشت: امیدواریم سطح اشتغال هتل‌ها بالا رود.

رئیس جامعه هتل‌داران استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر به همه هتل‌های استان زنجان سرکشی و نظارت شده است، ادامه داد: اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان باید با برنامه‌ریزی برای اسکان مسافران اقدام کرده و شرایط هتل‌ها را نیز در نظر بگیرد.

انتهای پیام/73006/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول