اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان خبر داد

عدم افزایش قیمت‏ها در واحدهای گردشگری زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان گفت: به مناسبت عید نوروز در نرخ غذاهای واحدهای گردشگری افزایش قیمتی نداریم.

عدم افزایش قیمت‏ها در واحدهای گردشگری زنجان

مسعود بیات امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: چهار دستگاه خودرو به مناسبت عید نوروز و با هدف راهنمایی گردشگران و مسافران ورودی به استان زنجان تزئین شده است.

وی با اشاره به اینکه تابلوهای راهنمای گردشگری در نقاط مختلف استان زنجان و مبادی ورودی و خروجی شهر نصب می‏شود، خاطرنشان کرد: راهنمایان نیز در ایام عید در مبادی شهر تردد می‏کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه با تردد راهنمایان در استان زنجان مسافران و گردشگران به راحتی می‏توانند با آن‌ها در ارتباط باشند، تصریح کرد: گردشگران اطلاعات مربوط به نیازمندی یک مسافر را می‏توانند از این راهنمایان دریافت کنند.

*دریافت اطلاعات گردشگری توسط مسافران از طریق بلوتوث

وی با اشاره به اینکه امسال برای نخستین بار مسافرانی که وارد استان زنجان می‏شوند، از طریق بلوتوث اطلاعات گردشگری استان را دریافت می‏کنند، اضافه کرد: این امر در صورت همکاری شرکت مخابرات استان زنجان عملی می‏شود.

بیات با اشاره به اینکه با همکاری دستگاه‏های اجرایی مرتبط، 20 عدد بی‎سیم در اختیار اعضای ستاد تسهیلات سفر استان زنجان قرار می‏گیرد، افزود: استان زنجان آمادگی کاملی برای استقبال از مسافران نوروزی دارد.

*ارائه گوشت و مرغ با تعرفه دولتی به غذاخوری‏ها

وی با اشاره به اینکه طی سال‌جاری برای نخستین بار نیازهای همه واحدهای گردشگری استان زنجان به مرغ و گوشت قرمز بر اساس تعرفه‏های دولتی تامین می‎شود، ادامه داد: در این صورت با افزایش نرخی در این واحدها مواجه نمی‏شویم.

*انجام پرواز تفریحی و گردشگری در عید نوروز در زنجان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه با برنامه‎ریزی‏های صورت گرفته پرواز تفریحی با سرنشین یک نفره در استان زنجان برگزار می‏شود، اضافه کرد: این پرواز به چمن سلطانیه و غار کتله‏خور فرود خواهد آمد.

وی اظهار داشت: این پرواز در صورت امکان در عید نوروز برگزار می‏شود اما به صورت قطعی از اردیبهشت ماه سال آینده در استان زنجان راه‏اندازی می‏شود.

بیات از تخفیف‏های 10 تا 40 درصدی هتل‏های استان زنجان در ایام عید نوروز خبر داد و افزود: در زمینه تعداد تخت‏ها نیز کمبودی در استان وجود ندارد.

انتهای پیام/73006/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول