اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز دهگلان خبر داد

ساخت 9 مدرسه توسط خیرین در دهگلان

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز دهگلان گفت: تا کنون 9 مدرسه توسط خیرین بومی و غیره بومی در قالب 36 کلاس درس احداث شده که این تعداد مدرسه 1010 نفر دانش آموز را در مناطق شهری و روستایی پوشش می‌دهد.

ساخت 9 مدرسه توسط خیرین در دهگلان

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، چیمن حسامی امروز در کانون شهید مطهری دهگلان با تشریح فعالیت‌های مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان دهگلان اظهار کرد: از ابتدای سال 90 تاکنون با تشکیل 30 جلسه در مجمع خیرین شهرستان، 90 مصوبه داشته‌ایم که از این تعداد 82 مصوبه اجرایی شده است.

وی گفت: از طرف خیرین روستایی شهرستان هم در 13 روستا نزدیک به 190 هزار مترمربع زمین برای احداث مدرسه اهدا شده است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان دهگلان همچنین از اهدا بیش از 30 هزار مترمربع زمین در شهر به مجمع خیرین خبر داد و افزود: اغلب این زمین‌ها با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز احداث شده است.

وی گفت: عملیات اجرایی احداث مدرسه در فاز یک شهرک فرهنگیان نیز که از تعهدات مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان دهگلان است سال آینده شروع خواهد شد.

حسامی افزود: تا کنون 9 مدرسه توسط خیرین بومی و غیره بومی در قالب 36 کلاس درس احداث شده که این تعداد مدرسه 1010 نفر دانش آموز را در مناطق شهری و روستایی پوشش می‌دهد.

وی گفت: اکنون دو پروژه عمرانی استخر شنای دانش آموزی و کتابخانه روستایی قادرمرز در حال احداث است و در مجموع 11 پروژه خیرین مدرسه‌ساز در دهگلان اجرایی شده است.

حسامی در پایان با دعوت از خیرین برای شرکت در دهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شهرستان دهگلان که فردا در محل کانون شهید مطهری این شهرستان برگزار می شود گفت: مردم دهگلان مردمی مقید به شرکت در کارهای خیر هستند و حضور آنها در دهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز حضوری پررنگ خواهد بود.

انتهای پیام/‌79013/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول