اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اماکن تاریخی و گردشگری صورت می‌گیرد

برگزاری جشنواره‌های استقبال از بهار در کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و جشنواره‌های ستاد تسهیلات سفر استان کرمان گفت: جشنواره‌های استقبال از بهار از 28 اسفند ماه جاری تا سوم فروردین ماه سال آتی در اماکن تاریخی و مناطق گردشگری کرمان برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره‌های استقبال از بهار در کرمان

محمدمهدی افضلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: جشنواره‌های استقبال از بهار از 28  اسفند ماه جاری تا سوم فروردین ماه سال آتی در اماکن تاریخی و مناطق گردشگری شهرستان‌های استان کرمان برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره‌ها با هدف ایجاد فضای شاد و مفرح برای گردشگران و بازدیدکنندگان از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری برپا می‌شود.

افضلی با بیان اینکه جشن ویژه سال نو در روز اول فروردین ماه و در باغ شاهزاده ماهان برگزار می‌شود، ادامه داد: این جشن گسترده با حضور هنرمندان ملی و محلی و با اجرای ویژه برنامه‌هایی چون جنگ شادی، موسیقی سنتی و پاپ، نمایش طنز، مسابقه و سرگرمی و ... برپا می‌شود.

مدیر امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمان همچنین از برگزاری جشن بزرگ تحویل سال نو در محل باغ هتل پارس کرمان خبر داد و تصریح کرد: این جشن ساعت 13 روز 30 اسفند ماه جاری آغاز و تا ساعتی پس از تحویل سال نو ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ورود عموم برای حضور در جشن هتل پارس آزاد است، گفت: در جشن مذکور برنامه‌هایی از قبیل سیاه‌بازی و عمو نوروز، موسیقی سنتی، بومی و محلی، اجرای ساز و دهل، حافظ خوانی و ... اجرا می‌شود.

انتهای پیام/2446/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول