اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان:

بسترهای رشد فرهنگی در گرگان فراهم نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار گرگان گفت: بسترهای رشد فرهنگی در گرگان فراهم نیست.

بسترهای رشد فرهنگی در گرگان فراهم نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدرعلی احمدی صبح امروز در مراسم افتتاح اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان در محل این اداره اظهار داشت: یکی از بسترهای توسعه شاخص‌های فرهنگی و هنری گرگان، تاسیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان است.

وی تاسیس این اداره در روزهای پایانی سال 1391 را عیدی خوب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان به مردم گرگان دانست و افزود: با تاسیس این اداره مهم‌ترین مانع توسعه شاخص‌های فرهنگی و هنری گرگان رفع شد.

بخش عمده فعالیت‌های فرهنگی و هنری گلستان در گرگان انجام می‌شود

فرماندار گرگان با بیان اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان سال‌های قبل باید تاسیس می‌شد، خاطرنشان کرد: این اداره در حالی دیر تاسیس شد که گرگان بخش عمده فعالیت‌های فرهنگی و هنری استان گلستان را به خود اختصاص داده است.

این مسئول تصریح کرد: در بحث کوچک شدن دولت باید بخش‌هایی از ادارات با یکدیگر ادغام شوند، اما این ادغام نباید موجب محدودیت در بخش‌های اصلی شود.

به گفته وی، بخش فرهنگ و هنر برخلاف کوچک شدن دولت باید تقویت شده و گسترش یابد.

گروه‌های فرهنگی و هنری باید در گرگان تشکیل و تقویت شوند

فرماندار گرگان ادامه داد: استعدادها در بستر امکانات رشد می‌کنند لذا تاسیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان در کنار ظرفیت‌های بسیار خوب فرهنگی و هنری زمینه‌ساز رشد استعدادهای این شهرستان است.

احمدی بر تشکیل گروه‌های فرهنگی و هنری گرگان و تقویت آنها تاکید کرد و گفت: رئیس و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان باید از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری این شهرستان در راستای تشکیل و تقویت این گروه‌ها به نحو شایسته بهره ببرند.

وی اضافه کرد: تشکیل و تقویت گروه‌های فرهنگی و هنری در رشد و بالندگی فرهنگی و هنری گرگان و استان گلستان نقش بسزایی دارد.

ارشاد گرگان باید با سایر افراد و نهادها تعامل داشته باشد

فرماندار گرگان بر لزوم تعامل و ارتباط تنگاتنگ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرمانداری، شورای اسلامی شهر و شهرداری گرگان و رسانه‌های خبری تاکید کرد.

احمدی با بیان اینکه بیشتر ادارات باید در گرگان به عنوان مرکز استان گلستان راه‌اندازی شوند، خواستار راه‌اندازی اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گرگان با توجه به ظرفیت‌های این شهرستان شد.

لازم به ذکر است طی حکمی از سوی غلامرضا منتظری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، غلامرضا حقیقی به سمت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان منصوب شد. حقیقی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کردکوی را در کارنامه کاری خود دارد.

همچنین مراسم افتتاح اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرگان با حضور معاونان، روسای واحدهای ستادی و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان و اداره جدیدالتاسیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان برگزار شد.

انتهای پیام/83003/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول