اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور:

پرستاران سربازان جبهه سلامت و خط مقدم درمان هستند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور پرستاران را محور کار بهداشت و درمان، سربازان جبهه سلامت و خط مقدم درمان توصیف کرد.

پرستاران سربازان جبهه سلامت و خط مقدم درمان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، سیدکاظم فرهمند صبح امروز در جشن گرامی‌داشت روز پرستار در فرهنگ‌سرای سیمرغ این شهر، اظهار داشت: پرداخت کامل پاداش بازنشستگان این دانشکده انجام شده و این در حالی است که با کمی جستجو می‌توان دریافت که این پرداخت‌ها در سایر دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی با تاخیر مواجه است.

وی یادآور شد: امسال بار مالی زیادی به مجموعه‌های پزشکی تحمیل شد و ما نیز با بحران مالی و محدودیت اعتباری مواجه هستیم. امسال مزایایی مالی برای پرستاران و در مجموع حق جذب برای پرسنل بهداشتی ‌درمانی در نظر گرفته شد.

فرهمند خاطرنشان کرد: با تدبیر صورت گرفته توسط معاونت‌ها، هر ماه اضافه کار پرسنل در حال پرداخت است که این در حالی است که برخی دانشگاه‌های استان یا کشور با معوقه پرداخت شش ماهه مواجه‌اند.

وی اضافه کرد: مشکل ما در خصوص مطالبات خارج از شمول است که با بهتر شدن وضعیت اعتبارات آنها نیز پرداخت می‌شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور با اشاره به ابلاغ شدن چارت‌های سازمانی دانشکده طی دو سال آینده، گفت: موضوع انتقال پرستاران با سابقه روستاها در دست اقدام است تا آنها نیز بتوانند از حضور بیشتر در کنار خانواده بهره‌مند شوند.

فرهمند با اشاره به اینکه امسال جشن روز پرستار را دو بار در اوایل فروردین و اواخر اسفندماه به‌خاطر گرامی‌داشت پنجم جمادی‌الاول، سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب(س) گرفتیم، تاکید کرد: ایشان حادثه عاشورا را برای همه تاریخ زنده کردند و به‌ گردن همه شیعیان حق دارند.

انتهای پیام/70005/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول