اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

ایثارگری پرستاران غیر‌قابل وصف است / خدمات با کیفیت انتظار مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: ایثارگری پرستاران در خدمت‌رسانی شبانه‌روزی به بیماران و افراد دردمند غیر‌قابل وصف و بیان است.

ایثارگری پرستاران غیر‌قابل وصف است / خدمات با کیفیت انتظار مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد صبح در آخرین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان اظهار داشت: میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار را در حالی جشن می‌گیریم که امروز پرستاران ما به صفت ایثار، گذشت و صبر و حوصله آراسته هستند چرا که این خصیصه را از پیام‌آور دشت نینوا به ارث برده‌اند که در برابر سختی‌ها و مشکلات با صبر و تحمل در میدان حاضر بوده و هرگونه بی‌قراری را از حرکت‌ها و اقدامات خود دور کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما قدر پرستاران را زمانی می‌دانیم که اهل خانه به مشکل و بیماری گرفتار آیند یا کودکی بی‌قراری کند که در این موقع به صبر بی‌پایان پرستاران پی برده و اهمیت کار آنها را درک می‌کنیم.

استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری جلسات منظم کارگروه سلامت و امنیت غذایی در سال 91 و تحقق مناسب مصوبات آن اشاره کرد و یادآور شد: در سال آینده نیز امیدواریم مصوبات بر اساس زمان‌بندی تعیین شده تحقق پیدا کند و در یک فرم مشخص این اجرایی شدن مصوبات معلوم و مشهود شود.

نیکزاد گفت: در این زمینه باید پیشگیری مقدم بر درمان همچنان شعار حرکت‌ها و برنامه‌ریزی‌های دانشگاه علوم پزشکی و دستگاه‌های عضو باشد چرا که هر چقدر پیشگیری کنیم قطعاً هزینه‌ها پایین آمده و حرکت‌ها موثر و تاثیر‌گذار خواهد بود.

 

شهرداری‌ها برای رهاسازی ماهی قرمز در پایان تعطیلات به فکر فضای مناسب باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به خرید و نگهداری ماهی قرمز در ایام نوروز و بر اساس یک رسم دیرین اشاره کرد و افزود: انتظار داریم شهرداری‌ها با همکاری محیط زیست هم در رهاسازی ماهی‌های قرمز و هم ریختن ته مانده سبزه‌های عید نوروز فضایی را تدارک ببینند تا این رهاسازی‌ها مشکل زیست محیطی ایجاد نکند.

استاندار اردبیل تشدید نظارت‌ها بر دام‌های وارداتی را یادآور شد و بیان داشت: یکی از اقداماتی که در نوروز با همکاری اورژانس باید مورد توجه قرار گیرد بحث استقرار و فعالیت اتوبوس آمبولانس‌هاست که این اتوبوس‌ها به جای استقرار در حیاط بیمارستان‌ها باید در جاده‌ها آن هم جاده‌های حادثه‌خیز و خطرناک مستقر شوند تا امدادرسانی هر چه سریع‌تر انجام شود.

نیکزاد با قدردانی از نظارت‌های دانشگاه علوم پزشکی بر مواد غذایی عرضه شده و معدوم‌سازی مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته ادامه داد: انتظار داریم با نظارت بیشتر بهترین غذاها و با کیفیت‌ترین خدمات به مسافران نوروزی مدنظر قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود تصریح کرد: انتظار بیشتر مسافران و گردشگران دریافت خدمات با کیفیت است که این کار تنها با نظارت‌های مستمر و رعایت اصل انصاف امکان‌پذیر خواهد بود.

انتهای پیام/62004/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول