اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اراک:

مراسم تحویل سال نو در مصلی اراک برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار اراک از برگزاری مراسم تحویل سال نو در مصلای بیت‌المقدس اراک خبر داد.

مراسم تحویل سال نو در مصلی اراک برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مسلم پورقاسمیان بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی مراسم و برنامه‌های تحویل سال نو اظهار داشت: طبق سال گذشته مراسم تحویل سال جدید با همکاری دستگاه‌‌های مختلف در مصلی بیت‌المقدس شهر اراک برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه لحظه تحویل سال جدید ساعت 14 بعد از ظهر است، مراسم تحویل سال بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت آیت‌الله دری ‌نجف‌آبادی امام جمعه اراک در مصلی برگزار می‌شود.

فرماندار اراک قرائت دعای تحویل، قرائت زیارت امین‌الله و نماز امام زمان(عج) را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای مراسم تحویل سال عنوان کرد و ادامه داد: امیدواریم مردم و مسئولان حضور پررنگ و با نشاطی در این مراسم داشته باشند.

پورقاسیمان گفت: آغاز سال جدید در امکان مقدسه موجب برکت در زندگی می‌شود و با توجه به اعتقاد ما ایرانی‌ها به اماکن مقدسه، آغاز سال جدید در این اماکن موجب تحول روحی و روانی می‌شود.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه عده‌ای از افراد نیازمند به دلیل مشکلات اقتصادی نمی‌توانند از عهده مخارج سنگین زندگی برآیند، می‌طلبد مردم در خریدهای عید به دستگیری از محرومان و نیازمندان نیز توجه داشته باشند.

انتهای پیام/87006‌/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول