اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان:

تصادفات جاده‌ای در زنجان 9 کشته و مجروح بر جای گذاشت

خبرگزاری فارس: معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: از صبح امروز تا ساعت 12 و 28 دقیقه، هفت نفر جان خود را در تصادفات جاده‌های محورهای استان از دست داده‌ و دو نفر هم مصدوم شده‌اند.

تصادفات جاده‌ای در زنجان 9 کشته و مجروح بر جای گذاشت

جواد خرم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به دریافت گزارش تصادف از جاده زنجان ـ تبریز اظهار داشت: صبح امروز گزارش دو تصادف از جاده‌های استان زنجان با چندین فوتی و مصدوم به هلال‌احمر رسیده است.

وی با اشاره به اعزام پایگاه امداد و نجات تیر پارک به محل حادثه گفت: در یکی از این تصادف‌ها، اتوبوس یا یک خاور برخورد کرده بود که سه مصدوم و چهار فوتی داشته است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از انتقال یک مصدوم این حادثه به مرکز درمانی خبر داد و افزود: در حادثه دیگر در محور زنجان ـ تبریز پژو با ال 90 تصادف کرده است که سه نفر از سرنشینان نجات یافته و درمان سرپایی شده‌اند.

وی زمان بروز تصادف اول را سه و 50 دقیقه صبح امروز اعلام کرد و افزود: حادثه دوم در ساعت چهار و 55 دقیقه اتفاق افتاده است.

خرم با اشاره به گزارش رسیده از تصادف یک تریلی با پراید در محور زنجان ـ قزوین تصریح کرد: در این حادثه سه نفر فوت و یک نفر مصدوم شده‌اند.

وی از حضور امدادگران پایگاه امداد و نجات غزال خرم‌دره در محل تصادف که در محور زنجان ـ قزوین بوده است، خبر داد.

انتهای پیام/73004/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول