اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شرق استان تهران:

100 درصد نیروهای فرماندهی انتظامی شرق استان تهران در ایام نوروز فعال هستند

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با اشاره به فعالیت‌ نیروهای این فرماندهی در ایام نوروز گفت: 100 درصد نیروهای فرماندهی انتظامی شرق استان تهران در ایام نوروز فعال هستند.

100 درصد نیروهای فرماندهی انتظامی شرق استان تهران در ایام نوروز فعال هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سیروس فتحی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایجاد نظم و امنیت در شهر به منظور آرامش خاطر شهروندان سرلوحه کارهای نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: نیروی انتظامی در برابر هرگونه ناامنی و بی‌انضباطی در شهر کوتاه نخواهد آمد و آسایش و امنیت را برای مردم ایجاد خواهد کرد.

مردم نمی‌خواهند با چهارشنبه آخر سال عید خود را خراب کنند

فتحی با اشاره به چهارشنبه آخر سال خاطرنشان کرد: مردم با توجه به اطلاع‌رسانی زیاد از عواقب و خطرات برخی حرکات ناشایست در شب چهارشنبه آخر سال آگاه شده‌اند و مراقب فرزندان خود هستند، نمی‌خواهند عید خود را خراب کنند، نمی‌خواهند یک روز که می‌تواند روز خوبی باشد را به روزی ناخوشایند تبدیل کنند.

وی تصریح کرد: البته نیروهای ما هم آماده هستند، مانور هم برگزار شده است و با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

بالاترین مسئول انتظامی شرق استان تهران عنوان کرد: مردم رفتارهای ناهنجار اجتماعی را دوست ندارند، اما باید دقت کنیم زمان ایجاد خرابی بسیار کم و زمان آباد کردن خرابی‌ها زیاد است.

استقرار 26 ایستگاه نوروزی در شرق استان تهران

فتحی افزود: با توجه به نزدیکی ایام تعطیلات نوروز، معاونت‌های فرماندهی انتظامی ویژه شرق از یک ماه قبل جلسات متعددی داشتند و همه برنامه‌ها مدون و آماده شده است، گشت‌های خودرویی، موتوری و پیاده با حضور مستمر در تمام نقاط از اموال شهروندان حراست و محافظت خواهد کرد.

وی یادآور شد: در اجرای طرح ویژه نوروزی تمام نیروهای انتظامی با استفاده از 600 دستگاه خودر و موتورسیکلت در تمام شهرهای زیرپوشش فرماندهی ویژه شرق استان تهران برای ارتقای امنیت فعالیت وارد عمل شده و بازرسان و ناظران این فرماندهی بر عملکرد نیروها نظارت کامل خواهند داشت، سه بزرگراه ترددی بسیار مهم در منطقه زیرپوشش نیروی انتظامی شرق تهران قرار دارد که مسافران زیادی در خود جای داده است، به مأموران هم تأکید کردیم با رعایت احترام و ادب به وظیفه خود عمل کنند.

فتحی ابراز داشت: در شهرهای زیرپوشش فرماندهی ویژه شرق استان تهران، 26 ایستگاه انتظامی مستقر شده و خدمات خود را به شهروندان و مسافران نوروزی ارائه می‌کنند.

انتقال اثاثیه را به بعد از تعطیلات موکول کنید

فتحی درباره حمل و نقل اثاثیه منزل در ایام تعطیلات نوروز گفت: شهروندان بهتر است تا حمل و نقل اثاثیه منزل و اسباب‌کشی، منازل را به روزهای پس از تعطیلات موکول کنند، اما در صورت الزام این امر لازم است با مراجعه به نزدیکترین مرکز انتظامی نسبت به اخذ مجوز حمل اثاثیه منزل اقدام کنند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران به شهروندان اطمینان داد که نیروی انتظامی با آمادگی کامل در ایام نوروز از اموال آنان حراست خواهد کرد.

70 درصد مراجعه‌ها به 110 با تماس تلفنی برقرار می‌شود

فتحی در پایان با بیان اینکه پیش از این 50 درصد مراجعه‌ها به 110 مراجعه حضوری و 50 درصد با تماس تلفنی بود، گفت: امروز این میزان را به 70 درصد تماس تلفنی و 30 درصد مراجعه حضوری رساندیم و این یک موفقیت است، چراکه موجب می‌شود بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم. 

انتهای پیام/2462/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول