اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره خبر داد

اختصاص زمین به ساختمان نیروی انتظامی در سایت اداری خرم‌دره

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌دره از اختصاص زمین به ساختمان نیروی انتظامی در سایت اداری این شهر خبر داد.

اختصاص زمین به ساختمان نیروی انتظامی در سایت اداری خرم‌دره

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور ظهر امروز در جلسه عمران شهری و روستایی با اشاره به پروژه‌های عمرانی این شهرستان اظهار داشت: رفع مشکلات موجود نیازمند تعامل مردم و مسئولان است.

وی افزود: خوشبختانه شاهد این تعامل صمیمانه مردم و مسئولان در شهرستان خرم‌دره بوده‌ایم که این مهم زمینه‌ساز موفقیت‌ها و دستاوردهای بزرگی برای این شهرستان شد.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با تاکید بر لزوم رفع مشکلات شهری و کسب رضایت شهروندان خاطرنشان کرد: مسئولان باید از همه امکانات برای تحقق این موضوع بهره‌گیری کرده و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی افزود: مردم نیز باید در کنار مسئولان بوده و ایشان را یاری کنند تا با همکاری و تعامل دوجانبه گام به گام به نقطه ایده‌آل نزدیک شده و شاهد توسعه شهرستان باشیم.

نوری‌پور خواستار اهتمام ویژه همه مسئولان امر برای تحقق اهداف و برنامه‌ها شد.

وی اظهار داشت: با توجه به پایان کار دولت دهم در سه ماهه نخست سال آینده، همه دستگاه‌های اجرای موظف به تکمیل و اتمام پروژه‌های در دست اجرا و نیمه تمام هستند.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به پروژه‌های مهم شهرستان خرم‌دره خاطرنشان کرد: با نگاه کلی به پروژه‌های شهری و روستایی در مصوبه‌های سه سفر انجام شده به استان و شهرستان خرم‌دره، برخی از پروژه‌های دولت خدمتگزار با عنوان مهر ماندگار اعلام شده که یکی از این پروژه‌ها انتقال آبرسانی از سد کینه‌ ورس برای آب شرب شهر خرم‌دره است.

وی با تاکید بر حضور فعال مدیران در جلسه عمران شهری و روستایی گفت: مسئولان امر باید با همه توان و با تلاش مضاعف در امر رفع مشکلات گام برداشته و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

انتهای پیام/73001‌/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول