اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلستان ایران کوچک، بهشت مسافران نوروزی - 81

مصدقی: تردد ایمن و روان هدف راهداران در طرح نوروزی است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره راه و شهرسازی گلستان، برقراری ترددی ایمن و روان در جاده‌ها را از مهم‌ترین اهداف و اولویت‌های راهداران در طرح نوروزی راهداری عنوان کرد.

مصدقی: تردد ایمن و روان هدف راهداران در طرح نوروزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی گلستان، عادل مصدقی در آخرین جلسه شورای اداری این اداره کل در سال 1391 اظهار کرد: همت، پایداری، اولویت‌بندی و قانون‌مداری در وظایف محوله سبب تسهیل و تسریع در امور و جلب رضایت مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه از مشکلات فراروی اقدامات نوروزی نیز نمی‌توان چشم‌پوشی کرد، ادامه داد: انگیزه، امید و کارگروهی راهداران و کارکنان اداره کل، موانع موجود را به شیرینی تبدیل می‌کند و نویدبخش آینده‌ای روشن برای این بخش و توسعه استان است.

سرپرست اداره راه و شهرسازی گلستان گفت: قابلیت و توانمندی مدیران و مجموعه جوان اداره کل قابل اعتماد، احترام و ستودنی است اما رضایت خاطر مردم باید سرلوحه کار آنها قرار گیرد.

مصدقی افتخارات حاصل شده در بخش راه و مسکن را مرهون تلاش نیروهای ستادی، شهرستانی و مدیریت‌ها دانست و از آنها و حمایت و پشتیبانی وزیر، استاندار و مجمع نمایندگان استان در مجلس برای کسب این موفقیت‌ها قدردانی کرد.

انتهای پیام/2307/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول