اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلستان ایران کوچک، بهشت مسافران نوروزی - 74

احمدی: مدیران گرگان در ستاد سفرهای نوروزی مستقر هستند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد دائمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی گرگان گفت: مدیران این شهرستان برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در این ستاد مستقر هستند.

احمدی: مدیران گرگان در ستاد سفرهای نوروزی مستقر هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،‌ حیدرعلی احمدی ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد دائمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی گرگان در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با ادارات مقرر شد مدیران و یا نمایندگان آنها برای پیگیری وظایف و رفع مشکلات در این ستاد حضور داشته باشند.

وی محل استقرار ستاد سفرهای نوروزی گرگان را فرمانداری این شهرستان ذکر کرد و افزود: در همین راستا لیست کشیک ادارات، نهادها و موسسات دولتی و واحدهای صنفی و خبازی‌های گرگان تهیه  شد.

مدیران گرگان به صورت دسته‌جمعی از اماکن تفریحی این شهر بازدید کردند

فرماندار گرگان خاطرنشان کرد: به منظور آمادگی کامل برای پذیرایی از مسافران نوروزی و رفع هرگونه مشکل بازدید دسته‌جمعی با حضور مدیران شهرداری، بهداشت، برق، آبفا، انتظامی، منابع طبیعی و سایر ادارات از اماکن و تفرجگاه‌های گرگان انجام شد.

احمدی تاکید کرد: فرمانداری بر عملکرد تمامی ادارات عضو ستاد دائمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی گرگان نظارت مستمر دارد.

به گفته وی، به دلیل تردد زیاد در محور ناهارخوران در بازدید به عمل آمده از این محور معایب و نواقص موجود به مدیران مربوطه اطلاع داده شد.

ترمینال‌های گرگان با ناوگان مجهز آماده جابه‌جایی مسافران نوروزی هستند

رئیس ستاد دائمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی گرگان بیان داشت: ترمینال‌های این شهر با تجهیز ناوگان مورد نیاز آماده جابجایی مسافران نوروزی است.

این مسئول رفع مشکلات مربوط به حفاری‌ها، فضای سبز و مبلمان شهری را در راستای زیباسازی سیمای شهر و ماندگاری مسافران ضروری دانست.

وی با بیان اینکه 48 واحد نانوایی در تعطیلات نوروز در این شهرستان کشیک هستند، گفت: در جلسه‌ای با متصدیان این واحدها هماهنگی‌های لازم برای ارائه خدمات مطلوب و به موقع به مسافران نوروزی به عمل آمد.

گرگان آب و هوای معتدل و اقلیم بسیار گوناگون و متنوع دارد. کوه، جنگل و چمنزار، جلگه و دشت، بیابان و شوره‌زار، دریا و خلیج، رودخانه و تالاب و زمین کشاورزی را شامل می‌شود. این شهر از 1311 شمسی تاکنون به نام گرگان شهرت دارد.

جمعیت گرگان بنابر سرشماری 1390 حدود 350 هزار نفر بود. اکثریت جمعیت گرگان فارس ‌زبان هستند. گرگانی‌ها، سادات استرآبادی، مازنی‌ها، آذری‌ها، شماری از ترکمن‌ها، گروه کوچکی از مهاجرین قزاق و مهاجرانی از دیگر استان‌های کشور همچون سمنان، خراسان و سیستان و بلوچستان از مردمان ساکن این شهر به شمار می‌روند.

انتهای پیام/‌83003/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول