اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ورامین:

باید سقف اعتبارات ورامین افزایش یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار ورامین گفت: در حوزه جذب اعتبارات شهرستان باید تلاش کنیم تا سقف اعتبارات را افزایش دهیم.

باید سقف اعتبارات ورامین افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان ورامین، آخرین جلسه کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان ورامین در سال 91 با حضور فرماندار ورامین برگزار شد.

فرماندار شهرستان ورامین ضمن تقدیر از زحمات اعضای این کارگروه گفت: در سال 91 با تلاش همه اعضای کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان ورامین ساعت‌ها کار کارشناسی در این کارگروه انجام شد که موجب بهره‌مندی مردم و توسعه کشاورزی شهرستان شده است.

محسن منصوری افزود: کارهای خوبی در این کارگروه انجام شده اما در حوزه های مختلف این کارگروه باید فعالیت‌های بیشتری انجام بپذیرد، به‌طور مثال در حوزه جذب اعتبارات شهرستان باید تلاش کنیم تا سقف اعتبارات را افزایش دهیم.

وی اضافه کرد: شهرستان‌هایی هستند که نتوانستند بخشی از اعتبارات کارگروه توسعه کشاورزی را وصول نمایند و با توجه به شناور بودن بخشی از این اعتبارات باید رایزنی‌های لازم برای تخصیص این اعتبارات به شهرستان ورامین را در اوایل سال جدید انجام دهیم.

منصوری اظهار داشت: در سال 91 در حوزه توسعه کشاورزی همت خوبی شد و رونق خوبی در حوزه دامپروری و کشاورزی ایجاد شده که باید با همین همت و تلاش مسیر را در سال جدید ادامه داد و با رایزنی‌هایی که توسط جهاد کشاورزی، بانک کشاورزی و فرمانداری انجام خواهد پذیرفت، سقف اعتبارات توسعه کشاورزی شهرستان را افزایش دهیم.

معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری ورامین در ابتدای این جلسه با بیان گزارش عملکرد کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان ورامین در سال 91 گفت: با توجه به اهمیت توسعه کشاورزی در شهرستان و با توجه به نگرانی‌هایی که در حوزه جذب اعتبارات در سال 91 وجود داشت، به فضل خدا و با همت و تلاش همه اعضای کارگروه جذب اعتبارات توسعه کشاورزی به شهرستان به‌خوبی اتفاق افتاد.

محمد علی یاسینی گفت: در سال 91 شاهد آن بودیم که با تلاش‌های انجام شده تعداد 459 پرونده در قالب طرح توسعه کشاورزی مصوب و به بانک ارجاع شد.

وی افزود: یکی دیگر از کارهای مهمی که این کارگروه انجام داد، پیگیری اعتبارات شناور و سرگردان در حوزه کشاورزی هم در سطح استان و هم در سطح ملی است بتوانیم با تخصیص این اعتبارات به شهرستان سقف اعتبارات توسعه کشاورزی را افزایش دهیم.

معاون فرماندار ورامین با اشاره به لزوم اجرایی شدن تصمیمات و سیاست گذاری‌های این کارگروه در سال جدید عنوان کرد: همه موارد و پرونده‌هایی که در کارگروه مطرح می‌شود باید بر اساس اولویت و ضرورت طبقه‌بندی و در دستور کار قرار گیرد.

وی تصریح کرد: با فعالیت بیش از پیش این کارگروه در سال 92 شاهد رشد و شکوفایی کشاورزی و دامپروری در شهرستان ورامین خواهیم بود. 

انتهای پیام/2462/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول