اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان:

پرونده‌های مسکوت کشاورزی را رسیدگی کنید

خبرگزاری فارس: استاندار خوزستان گفت: پرونده‌های مسکوت و غیرفعال کشاورزی را رسیدگی کنید و برای توسعه این بخش طبق برنامه باید جلوتر از این باشیم.

پرونده‌های مسکوت کشاورزی را رسیدگی کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سیدجعفر حجازی پیش از ظهر امروز در کارگروه توسعه کشاورزی خوزستان اظهار کرد: در سال جاری دستاوردهای زیادی برای توسعه کشاورزی حاصل شد و باید همین روند تسریع شده ادامه یابد.

وی افزود: در سال 91بخش اعظم فعالیت ها در حوزه کشاورزی به دلیل وجود دستورالعمل های پیچیده و سخت دچار سیکل های طولانی شد که برای رفع این مشکل در سال آینده باید برنامه ریزی کرد.

وی اضافه کرد: خوزستان دارای توانمندی در بخش کشاورزی است و به دلیل وجود آب فراوان در استان ظرفیت فعالیت در این بخش بسیار فراهم و شرایط مستعد است و باید از این توانمندی خدادادی استفاده بیشتری کرد.

وی با توصیه به تلاش در این بخش خاطرنشان کرد: مسئولان در حوزه کشاورزی باید در اسرع وقت برای نگارش دستورالعمل جدید کارگروه توسعه کشاورزی اقدام کنند و در روزهای پس از تعطیلات نوروز این دستورالعمل باید بررسی و ابلاغ شود.

حجازی با اشاره به اینکه اعتبارات ویژه‌ای در این حوزه برای خوزستان در نظر گرفته شده است، افزود: باید از این اعتبارات در ماه‌های پایانی سال استفاده کرد و نباید فعالیت در این حوزه تحت الشعاع فعالیت‌های انتخاباتی سال 92 شود.

وی همچنین عنوان کرد: فرمانداران در شهرستان ها باید به پروژه‌هایی که اعتبار دریافت کرده‌اند سرکشی کنند تا به نحوی عملی این پروژه‌ها راست آزمایی شود و از هرگونه تخلف احتمالی در این‌باره جلوگیری شود.

وی در پایان گفت: در روزهای آتی اعتبارات جدیدی برای سال 1391 استان خوزستان اختصاص یافته که ابلاغ خواهد شد و تا حد زیادی مشکل تامین اعتبار پرونده‌های تشکیل شده را در این کارگروه برطرف می‌کند.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول