اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 روز نخست نوروز 92 اتفاق افتاد

افزایش تصادفات و فوتی‌‌های جاده‌ای در کاشان

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از افزایش تصادفات جاده‌ای و شهری کاشان در شش روز نخست نوروز سال جاری خبر داد.

افزایش تصادفات و فوتی‌‌های جاده‌ای در کاشان

ابوالفضل شجاعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: مأموریت‌های انجام شده شهری و جاده‌ای تا ششم فروردین در سال 91، 630 مورد بود در حالی که در سال جاری این تعداد به 718 مورد رسید.

وی با اشاره به کاهش تعداد مصدومان و مجروحان تصادفات جاده‌ای در این مدت در سال جاری بیان داشت: تعداد مصدومان و مجروحان تصادفات جاده‌ای در این مدت از 197 نفر در سال گذشته به 77 نفر در سال جاری کاهش یافته است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان همچنین از افزایش تعداد فوتی‌های تصادفات جاده‌ای در سال جاری خبر داد و افزود: تعداد فوتی‌های تصادفات جاده‌ای از دو نفر در سال گذشته به شش نفر در سال جاری در مدت مشابه افزایش یافته است. 

شجاعی همچنین با اشاره به افزایش تصادفات درون شهری کاشان در نوروز امسال نسبت به سال گذشته یادآور شد: تصادفات درون شهری کاشان از ابتدای تعطیلات نوروز تا ششم فروردین ماه 163 مورد بوده که در مقایسه با مدت سال گذشته 61 مورد افزایش یافته است.

وی همچنین از افزایش مجروحان تصادفات درون شهری در نوروز امسال خبر داد و افزود: تصادفات درون شهری کاشان در این مدت از 130 مورد سال گذشته به 186 مورد در سال جاری افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه تصادفات درون شهری کاشان در شش روز نخست در نوروز سال گذشته فوتی نداشته است ابراز داشت: این در حالی است که در سال جاری سوانح و تصادفات یک نفر کشته بر جای گذاشته است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان همچنین مسمومیت با گاز مونو اکسید کربن در سال گذشته را شش مورد اعلام کرد و گفت: در تعطیلات نوروز تا کنون 9 نفر بر اثر گاز مونو اکسید کربن حاصل از روشن کردن چراغ پیک نیک در چادرهای مسافرتی مسموم شدند.

وی متذکر شد: عمده‌ترین حوادث رانندگی به وقوع پیوسته به علت عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، خستگی و خواب‌آلودگی بوده است. 

انتهای پیام/2406/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول