اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان اصفهان خبر داد

115 مورد بازرسی از داروخانه‌های اصفهان در طول ایام نوروز

قائم مقام ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی گفت: طی ایام نوروز 115مورد بازرسی از داروخانه‌ها و نیز یک‌هزار و 326 مورد ارجاع و برطرف کردن کمبودهای دارویی انجام شده است.

115 مورد بازرسی از داروخانه‌های اصفهان در طول ایام نوروز

مهدی جمالی نژاد امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد تعداد عملیات‌های شهری در شش روزه نخست نوروز سال جاری اظهار کرد: تا روز ششم فروردین ماه دو هزار و 553 مورد عملیات شهری و نیز 252 مورد مأموریت و عملیات جاده‌ای صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه 208 مورد این مأموریت‌ها، میان مراکزی بوده است، افزود: دو هزار و 813 مورد مأموریت اورژانس پیش بیمارستانی نیز در نوروز انجام شده است.

قائم مقام ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان اصفهان تصریح کرد: در بحث میزان عملیات در قسمت معاونت درمان تا چهارم فروردین، سه هزار و 902 نفر پذیرش موقت و هفت هزار و 326 نفر پذیرش دائم انجام شده است.

وی با بیان اینکه 101 نفر در طول این مدت دیالیز شده‌اند، گفت: پذیرش موقت و دائم در چهار روز نخست سال جدید 11  هزار و 228 نفر گزارش شده است.

جمالی نژاد همچنین در مورد بازرسی بهداشت و درمان افزود: 115 مورد بازرسی از داروخانه‌ها و نیز یک‌هزار و 326 مورد ارجاع و مرتفع کردن کمبود دارویی انجام شده است.

وی ادامه داد: در طول این مدت بیش از 432 مورد اطلاع رسانی به شهروندان و یک‌هزار و 877 مورد خدمات در حوزه خدمات غذا و دارو و نیز چهار مورد نمونه‌‌برداری از مراکز غذایی صورت گرفته است.

انتهای پیام/63012/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول