اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شوشتر خبر داد

تشکیل بانک اطلاعات شهدای روحانی شوشتر

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شوشتر از تشکیل بانک اطلاعاتی شهدای روحانی شهرستان شوشتر خبر داد و گفت: تلاش زیادی برای تشکیل این بانک اطلاعاتی انجام شده است.

تشکیل بانک اطلاعات شهدای روحانی شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، عادل حمیدی‌نسب امشب در یادواره شهدای روحانی شهرستان شوشتر در مقام صاحب‌الزمان(عج) این شهرستان اظهار کرد: تلاش زیادی برای تدوین و تشکیل بانک اطلاعاتی شهدای روحانی انجام شده است و این بانک روزبه‌روز در حال غنی‌تر شدن است.

وی با بیان اینکه در این بانک اطلاعاتی عکس، خاطرات، زندگی‌نامه و وصیت‌نامه شهدای روحانی و طلبه گردآوری شده است، افزود: از مردم تقاضا داریم تا در صورت داشتن اسنادی، آن را برای غنی‌تر شدن در اختیار قرار دهند.

*شناسایی شهدای روحانی کار دشواری است

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شوشتر با اشاره به اینکه تلاش زیادی شده است تا شهدای روحانی شهرستان شوشتر شناسایی شوند، گفت: تا پیش از برگزاری یادواره، 11 شهید روحانی و طلبه شناسایی شدند.

حمیدی‌نسب بیان کرد: در سه روز گذشته شهدای جدیدی شناسایی شده است که آمار شهدای روحانی شهرستان شوشتر را به شمار 14 رسانده است.

حمیدی‌نسب اضافه کرد: یک سال است که به دنبال برگزاری این یادواره هستیم و دستگاه‌های زیادی به ویژه شهرداری و اوقاف و امور خیریه در برگزاری این یادواره همکاری زیادی کرده‌اند.

*آخرین یادواره، یادواره شهدای روحانی است

وی ادامه داد: به دلیل دشواری برگزاری مراسم، برگزاری یادواره شهدای روحانی آخرین یادواره‌ای است که برگزار می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شوشتر با اشاره به اینکه حوزه علمیه در برگزاری این یادواره نقش کلیدی داشت، عنوان کرد: حوزه علمیه مبارکه جزایریه‌ شوشتر در برگزاری این یادواره نقش کلیدی داشته است و از مدیریت و ریاست این حوزه تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/72006/ذ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول