اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوکان:

ملت ایران اسلامی در طول تاریخ حماسه‌آفرین بوده‌اند

امام جمعه بوکان گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی همواره در طول تاریخ حماسه‌آفرین بوده و اقدامات بزرگ و سرنوشت‌سازی ترتیب داده‌اند.

ملت ایران اسلامی در طول تاریخ حماسه‌آفرین بوده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان، عبدالرحمن خلیفه‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان در جمع مردم اظهار داشت: مقام معظم رهبری عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را با توجه به موقعیت کشورمان و جهان برای سال جاری برگزیده‌اند لیکن با توجه به سابقه درخشان ملت ایران اسلامی در خلق حماسه، به نظر می‌رسد در انتهای سال جاری با ایران متفاوت از سال 91 روبه‌رو شویم.

وی واژه حماسه را یک فرهنگ و تفکر برگرفته از دین مبین اسلام دانست و افزود: این واژه در جای جای دین اسلام وجود دارد و خود را نشان می‌دهد لیکن با توجه به این که ملت ما از تربیت دینی برخوردار هستند به طور قطع در محقق کردن این فرهنگ توفیق‌های بزرگی به دست می‌آورند و ایران اسلامی را به سمت پیشرفت سوق می‌دهند.

امام جمعه بوکان تحقیق و تدبر در آیات قرآن کریم را خواستار شد و بیان داشت: هم‌اکنون حکومت مبتنی بر اسلام به زمامداری روحانی فرزانه در کشورمان استقرار یافته است بنابراین باید برای الهی و دینی کردن همه فعالیت‌های‌مان تلاش کنیم که لازمه آن شناخت دقیق اسلام و تحلیل آن است.

خلیفه‌زاده با اشاره به اینکه در نخستین روزهای سال 1392 قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: ملت ایران اسلامی در سال جاری در راستای تحقق یافتن آرمان‌ها و آمال‌شان  گام‌های بلندی دارند که تجلی این اقدامات در انتخابات‌های ریاست جمهوری، شورای اسلامی شهر و روستا نمود پیدا می‌کند.

امام جمعه بوکان به اقدامات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر علیه ملت ما اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان با وجودی که از حربه‌های مختلف تهاجم فرهنگی، تحریم اقتصادی و .. برای تسلیم ما استفاده می‌کنند ولی با الهام از فرمایشات رهبری مبنی بر حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی آینده درخشانی پیش روی جوانان و نوجوانان کشورمان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/61002/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول