اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت مشهد:

حضور مردم در انتخابات آینده حماسه سیاسی دیگری را رقم می‌زند

امام جمعه موقت مشهد گفت: ملت ایران با حضور گسترده و پرشور خود در انتخابات امسال حماسه سیاسی دیگری را رقم می‌زنند و به سایر کشورها نشان می‌دهند که همواره پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

حضور مردم در انتخابات آینده حماسه سیاسی دیگری را رقم می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام محمدباقر فرزانه ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توسط رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: حماسه سیاسی و اقتصادی باید در اولویت فعالیت‌ها و برنامه ریزی‌های مسئولان قرار گیرد و آنها در تحقق این امر از هیچ تلاشی کوتاهی نکنند.

امام جمعه موقت مشهد افزود: دولت و مجلس شورای اسلامی در سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های خود با شجاعت، ایمان و اعتقاد به خدا و اعتماد به ملت با وضع قوانین و اجرای صحیح مصوبات اقتصادی و حمایت از تولیدات و توسعه و پیشرفت داخلی مسیر تحقق حماسه اقتصادی را در کشور تسهیل کنند.

فرزانه با بیان اینکه تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان باید با افزایش سطح کیفی تولیدات و مصرف صحیح و بهینه کالاها برای توسعه و رونق اقتصادی کشور گام‌ بردارند، خاطرنشان کرد: مسئولان بخش‌های اقتصادی نیز با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری به وظیفه خود در تحقق حماسه اقتصادی بیش از پیش عمل کنند.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو یادآور شد: ملت ایران با حضور گسترده و پرشور خود در انتخابات امسال حماسه سیاسی دیگری را رقم می‌زنند و به سایر کشورها نشان می‌دهند که همواره پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

امام جمعه موقت مشهد با بیان اینکه یکی از دسیسه‌های دشمن جداکردن ملت ایران از آرمان‌های انقلاب بود، تصریح کرد: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با ترفندهای مختلف نظیر تحمیل جنگ هشت ساله، فتنه سال 88 درصدد براندازی نظام بوده‌اند و در این راه از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنند.

فرزانه تأکید کرد: امروز انقلاب اسلامی به الگویی برای سایر کشورها تبدیل شده و این امر نشان می‌دهد دشمنان به اهداف خصمانه خود دست نیافته‌اند.

انتهای پیام/70022/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول