اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حسن کامران:

هر رأی ملت در انتخابات تیری بر قلب آمریکا و اسرائیل است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات و هر رأی آ‌نها همچون تیری است که از کمان روشن‌بینی ملت ایران بر قلب آمریکا و اسرائیل می‌نشیند.

هر رأی ملت در انتخابات تیری بر قلب آمریکا و اسرائیل است

حسن کامران دستجردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام حماسه‌ سیاسی، حماسه اقتصادی اظهار کرد: در بعد حماسه‌ سیاسی تکلیف ما برای حضور حداکثری در انتخابات و صحنه‌های سیاسی کشور مشخص است.

وی با اشاره به سخنی از امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «حفظ این نظام اسلامی واجب‌تر از نماز و روزه است» افزود: ملت ایران بدانند حضور باشکوه آنها در انتخابات و انتخاب فرد یا گزینه‌ ارجح تیری بر قلب دشمنان قسم خورده این نظام و این ملت به خصوص آمریکا و اسرائیل است. 

نماینده مردم اصفهان در مجلس ادامه داد: با توجه به دشمنی‌های نظام سلطه علیه ارزش‌ها و باورهای دینی ما خلق حماسه سیاسی، حضور باشکوه‌تر در صحنه‌های سیاسی و برهم زدن معادلات و برنامه‌ریزی دشمنان را می‌طلبد.

وی اضافه کرد: ملت ایران با استقامت و حضور باشکوه و همیشگی خود در تمام صحنه‌ها بارها هجمه‌های دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی را بی اعتبار ساخته‌اند.

کامران تأکید کرد: پیوند اقتصاد و سیاست پیوند روشنی است و البته اقتصاد سیاسی زمانی مهم است که در خدمت عدالت قرار گیرد.

وی افزود: عدالت از اسناد چشم‌انداز توسعه و جزو سیاست‌های رهبر معظم انقلاب بوده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بر دو جبهه اقتصاد مقاومتی و جهاد اقتصادی از راه کسب روزی حلال تأکید ویژه دارند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در بعد رانت‌خواری و فساد اقتصادی از مسئولان و دست‌اندرکاران سه قوه گله‌مند بودند، تصریح کرد: معظم‌له انتظار داشتند که فعالیت‌های فراوانی در زمینه فساد اقتصادی صورت پذیرد تا از به وجود آمدن مشکلات گوناگون جلوگیری شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس ادامه داد: امسال برای رسیدن به شعار حماسه‌ اقتصادی، مسئولان و مردم باید با توجه به رهنمودهای رهبر در جمع مردم خراسان شمالی در سبک زندگیشان تجدیدنظر کنند.

وی افزود: هنوز بعضی از مسئولان زندگی اربابی دارند و درد فقرا را درک نمی‌کنند.

کامران دستجردی عنوان کرد: مسئولان باید در جهت رفع مشکلات جوانان به خصوص اشتغال این قشر برآیند، چراکه رهبر معظم انقلاب فرمودند که اشتغال جوانان نوعی مبارزه با آمریکاست.

انتهای پیام/2301/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول