اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط آخرین کاروان راهیان نور کاشان

قبور شهدای هویزه با گلاب کاشان عطرافشانی شد

فرمانده سپاه کاشان از غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدای هویزه توسط آخرین کاروان از راهیان نور این شهرستان در آخرین روز از تعطیلات نوروز سال جاری خبر داد.

قبور شهدای هویزه با گلاب کاشان عطرافشانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، جواد نائینی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نهمین و آخرین گروه از کاروان راهیان نور شهرستان در قالب حوزه‌های هفت و هشت بسیج روستایی از شهرها و بخش‌های شهرستان کاشان حاضر در مناطق عملیاتی جنوب، در آخرین روز از اقامت خود در مناطق عملیاتی با گلاب ناب کاشان مزار مطهر شهید حسین علم‌الهدی و دیگر شهدای هویزه را غبارروبی و عطرافشانی کردند.

وی با بیان اینکه مناطق عملیاتی، فضایی معنوی است که بهترین‌های خالق هستی بر روی زمین خاکی خلق کردند ابراز داشت: امروز افرادی که سعادت حضور در این مناطق را یافته‌اند با دعوت خصوصی شهدا، اجازه تجربه چنین فضایی را پیدا کرده‌اند. 

فرمانده سپاه کاشان تصریح کرد: حضور زائران در کنار انسان‌هایی که خالص زندگی کردند و خون مطهرشان در وجب به وجب مناطق عملیاتی ریخت و به شهادت رسیدند سعادت بزرگی است که نصیب هر کسی نمی‌شود.

وی با تأکید بر اینکه مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، تداعی کننده شهدا و ارواح طیبه آنان است عنوان کرد: اعضای کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب توانستند تا سال نو را با شهدا و در کنار آنان که مایه خیر و برکت هستند آغاز کنند.

نائینی با یادآوری اینکه اعزام نخستین کاروان راهیان نور شهرستان کاشان صبح روز جمعه 25 اسفندماه سال گذشته آغاز شده بود متذکر شد: با پایان عملیات انتقال زائران کاشانی به مناطق عملیاتی جنوب بیش از 2 هزار نفر زائر در قالب  9 کاروان از سرزمین‌های نور و حماسه، بازدید کردند.

وی در پایان با اشاره به توصیه امام راحل که نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیفتد، یکی از مصادیق بارز آن را انتخابات پیش رو دانست و تأکید کرد: در صحنه باشید و با بصیرت و هوشیاری خود نگذارید افرادی روی کار بیایند که بخواهند پا روی خون شهدا بگذارند.

انتهای پیام/2406/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول