اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار نمین:

بودجه شهرداری نمین 17.5 درصد افزایش دارد

شهردار نمین از افزایش 17.5 درصدی بودجه شهرداری نمین در سال‌جاری خبر داد.

بودجه شهرداری نمین 17.5 درصد افزایش دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رستم فتحی عصر امروز در جلسه شورای شهر نمین اظهار داشت: بودجه 30 میلیارد ریالی شهرداری نمین در مقایسه با سال 90، 17.5 درصد و سال 89 نیز حدود 53 درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی توزیع عادلانه و یکسان امکانات و خدمات شهری در تمام نقاط شهر و توجه به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و کاهش هزینه‌های جاری را ضروری اعلام کرد.

فتحی از افزایش هزینه‌های عمرانی و اولویت‌دهی به بحث آسفالت‌ریزی معابر خاکی به عنوان مهم‌ترین محورها و برجستگی‌های بودجه‌ای سال 92 خبر داد و تصریح کرد: شهرداری نمین از کاهش درآمد شهرداری در پی اجرای طرح کشوری تجمیع عوارض و ارزش افزوده و توزیع آن در سطح شهرستان به یک دهم خبر داد.

این مسئول خاطر نشان کرد: شهرداری نمین تلاش می‌کند این کمبود درآمد را از طریق برنامه‌ریزی برای جذب سرمایه‌گذار و مشارکت با بخش خصوصی در سال 92 جبران و نسبت به ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری اقدام کند.

وی با یادآوری اینکه در سال گذشته شهرداری نمین بیش از 15 میلیارد ریال در سطح شهر پروژه اجرا کرده است، اضافه کرد: بازگشایی فاز دوم کمربندی خانلی، زیرسازی و آسفالت خیابان شهرک بهداشت و سایت فندقلو، رنگ آمیزی و زیباسازی فضای شهری، تجهیز کشتارگاه و خرید و نصب وسایل بازی کودکان از جمله این پروژه‌ها بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار نمین بیان کرد:‌ مدیریت شهری با مشارکت و همکاری فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی ذیربط و شهروندان می‌تواند زمینه ایجاد توسعه پایدار شهری را فراهم آورد.

فتحی یادآور شد: امیدواریم بودجه پیش‌بینی شده و اهداف و برنامه‌ریزی‌ها محقق شود چرا که درصد قابل توجهی از بودجه پیشنهادی امسال مربوط به هزینه‌های عمرانی است.

وی اولویت اصلی را در این زمینه اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و شروع پروژه‌های ضروری اعلام کرد و ادامه داد: در بودجه سال 92 توزیع مناسب برای بهره‌برداری عادلانه شهروندان از خدمات شهری، زیباسازی و آسفالت معابر و پیاده‌روسازی سطح شهر از اولویت جدی است.

فتحی بهبود عبور و مرور شهری، ایجاد تأسیسات درآمدزا و برنامه‌ریزی توسعه شهری را از اولویت‌های اول برنامه‌های عمرانی در بودجه پیشنهادی سال 92 اعلام کرد.

انتهای پیام/62006/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول