اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان خبر داد

دستگیری سه سارق حرفه‌ای خودرو در زنجان

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به دستگیری سه سارق خودرو از مردم خواست به منظور پیشگیری از سرقت، اتومبیل خود را به لوازم بازدارنده از سرقت مجهز کنند.

دستگیری سه سارق حرفه‌ای خودرو در زنجان

حسین عبدی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ماموران کلانتری 15 زنجان در حین گشت‌زنی به حرکات سرنشینان یک دستگاه خودرو پیکان مشکوک شدند.

وی افزود: پلیس در بررسی‌های اولیه خود دریافت که خودروی این متهمان مسروقه بوده و چندی پیش از شهرستان زنجان به سرقت رفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان ادامه داد: ماموران پس از تعقیب و گریز خودرو را متوقف و سه سرنشین آن را به اتهام سرقت خودرو دستگیر کردند.

عبدی با اعلام اینکه در بازجویی‌های صورت گرفته متهمان به سرقت خودرو در شهرستان زنجان اعتراف کردند، تصریح کرد: با تلاش ماموران کلانتری 13 و 11 نیز یک سارق ساختمان‌های نیمه‌کاره و یک سارق داخل خودرو دستگیر شد.

وی در پایان در راستای پیشگیری از سرقت خودرو به مردم توصیه کرد که خودروی خود را به قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال، قفل فرمان، سوئیچ مخفی و سایر لوازم تاخیری و بازدارنده مجهز کنند.

انتهای پیام/2308/ج30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول