اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم خبر داد

تامین تجهیزات و داروهای مورد نیاز مراکز درمانی ویژه نوروز

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم از تامین تجهیزات و داروهای مورد نیاز مراکز و اورژانس‌های شهری، جاده‌ای و کمپ ساحلی در این شهرستان ویژه نوروز خبر داد.

تامین تجهیزات و داروهای مورد نیاز مراکز درمانی ویژه نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالحسین ناصری صبح امروز در نشست بررسی برنامه‌های نوروزی شهرستان دیلم و گناوه گفت: در زمینه تسهیلات سفرهای نوروزی در شهرستان دیلم اقدامات خوبی انجام شده است و امیدواریم بتوانیم پذیرایی خوب و ایمنی از مسافران در ایام نوروز داشته باشیم.

وی افزود: برگزاری جلسات برون بخشی و درون بخشی با ادارات و واحدهای ذی‌ربط، ماندگاری نیروهای متخصص در بیمارستان، تکمیل تجهیزات مورد نیاز بیمارستان و مراکز بهداشتی درمانی و استقرار دندانپزشک در شهر دیلم و «امام حسن» در ایام نوروز بخشی از اقدامات انجام شده است.

وی تامین تجهیزات و داروهای مورد نیاز مراکز و اورژانس‌های شهری، جاده‌ای و کمپ ساحلی، نظارت بازرسان بهدشات محیط در شیفت‌های صبح و عصر، نصب بنرهای آموزشی و اطلاع‌رسانی، نظارت و پایش مراکز توسط امور عمومی و حراست شبکه از نیمه اسفندماه تا پایان تعطیلات را از دیگر اقداماتی عنوان کرد که در بحث تسهیلات سفر انجام شده است.

کارشناس مسئول دبیرخانه بهداشت و درمان در سوانح و حوادث غیرمترقبه استان بوشهر نیز در ادامه این نشست گفت: هدف از برگزاری این نشست مرور برنامه‌ها و فعالیت‌های اجرایی در ایام نوروز، پیگیری و رفع مشکلات سال‌های گذشته، ارائه بهتر خدمات و حفظ سلامتی مردم در این ایام است.

عباس مرشدی افزود: با توجه به برخورداری از نعمت پربرکت ساحل در شهرستان‌های دیلم و گناوه و حجم زیاد مسافران می‌طلبد که مسائل بهداشتی را ریزبینانه‌تر و دقیق‌تر بررسی و پیگیری کنیم تا مردم مسافرتی ایمن و سالم داشته باشند.

وی اضافه کرد: تعامل بین مسئولان شهرستان دیلم بسیار خوب و نزدیک است که این امر موجب رفع مشکلات بهداشتی مردم می‌شود.

مرشدی ورود حجم زیاد مسافران نوروزی به شهرستان‌های دیلم و گناوه را بحرانی برای این شهرستان‌ها دانست و تصریح کرد: در هنگام بازدیدها از اماکن عرضه و فروش مواد غذایی این موضوع بسیار مهم است که بدانیم مواد غذایی کجا، توسط چه کسی، چگونه و در چه شرایطی تهیه می‌شود.

کارشناس مسئول دبیرخانه سوانح و حوادث استان بوشهر اضافه کرد: احداث یک سرویس بهداشتی، حمام عمومی و یا آبخوری خوب است، اما مهم رعایت نکات ایمنی و بهداشتی و استفاده صحیح از آن در یک شرایط بهداشتی است.

وی از اعضای تیم بهداشت و درمان در سوانح و حوادث شبکه بهداشت و درمان دیلم و گناوه خواست تا در این ایام دقت نظر بیشتری بر مسائل بهداشتی و ایمنی داشته باشند و با متخلفان موازین بهداشتی طبق قانون و بدون هیچ‌گونه اغماض برخورد کنند.

در ادامه مسئولان واحدهای بهداشت محیط و حرفه‌ای، پیشگیری، گسترش شبکه، امور دارویی و اورژانس 115 شبکه بهداشت و درمان دیلم و گناوه اهم اقدامات انجام شده در برنامه تسهیلات سفر را بیان کردند.

انتهای پیام/66006‌/ز40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول