اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از مهرماه امسال

دانشکده علوم انسانی و معارف قرآنی ملایر دانشجو می‌پذیرد

رئیس دانشگاه ملایر از پذیرش دانشجو از مهرماه سال تحصیلی جدید در دانشکده علوم انسانی و معارف قرآنی در دانشگاه ملایر خبر داد.

دانشکده علوم انسانی و معارف قرآنی ملایر دانشجو می‌پذیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، بهمن امانی ظهر امروز در مراسم متبرک کردن ساختمان دانشکده علوم انسانی و معارف قرآنی در دانشگاه ملایر با خاک مقدس کربلا، با اشاره به پیشرفت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه ملایر طی سال‌های اخیر، دانشگاه ملایر را نماد توسعه علمی و عمرانی برشمرد و اظهار داشت: فعال بودن 50 رشته تحصیلی در این دانشگاه و وجود بیش از 6 هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی گواه این امر است.

وی به فعال بودن رشته‌های دکترا و وجود 50 دانشجوی دوره دکترا در این دانشگاه اشاره کرد و افزود: امروز دانشگاه ملایر در همه زمینه‌ها سرآمد بوده و همه این موفقیت‌ها حاصل تلاش، بسیج همگانی و کار برای خدا توسط همه کارکنان و اساتید این دانشگاه است.

رئیس دانشگاه ملایر به خدمات ارزنده خیران در این دانشگاه اشاره کرد و بیان داشت: ساخت دانشکده علوم انسانی و معارف قرآنی در این دانشگاه برکتی عظیم برای دانشگاه ملایر خواهد بود.

وی از ساخت این دانشکده با  مساحت 6 هزار متر در دو طبقه خبر داد و ابراز داشت: فاز اول این دانشکده با حضور خیرین «برادران سعیدپور» در حال ساخت است که در حال حاضر در مرحله فوندانسیون قرار دارد و امیدواریم با تلاش بیشتر بتوانیم با ساخت فاز اول این دانشکده با مساحت 3 هزار متر از مهرماه یا بهمن‌ماه سال تحصیلی جدید در دو رشته علوم قرآنی پذیرش دانشجو داشته باشیم.

امانی در ادامه به خدمات بزرگ خیرین مدرسه‌ساز اشاره کرد و افزود: امروز خیرین در جهاد علمی کارهای بزرگی کرده‌اند و خیرین کسانی هستند که آخرت را بر دنیای واهی ترجیح داده و با این کار آخرت خود را آباد کرده‌اند.

وی در پایان به شعار امسال رهبری اشاره و تصریح کرد: در راستای خلق حماسه‌ای بزرگ ما نیز به عنوان قشر علمی کشور در این راستا حرکتی حماسی خواهیم داشت.

انتهای پیام/89013/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول