اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

23 فروردین ماه

مجمع سالیانه هیئت کاراته قزوین برگزار می‌شود

مجمع سالیانه عملکرد هیئت کاراته استان 23 فروردین ماه سال جاری در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین برگزار می‌شود.

مجمع سالیانه هیئت کاراته قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این مجمع سالیانه که با حضور اعضای مجمع برگزار خواهد شد، عملکرد فنی و مالی تقویم ورزشی کاراته قزوین توسط رئیس، دبیر و خزانه‌دار این هیئت ورزشی اعلام و در صورت موافقت اعضا به تأیید خواهد رسید‌.

در این مجمع سمندر سرپرست فدراسیون کاراته، حق‌شناس مدیرکل ورزش و جوانان استان‌، بابایی رئیس هیئت کاراته استان قزوین، جلیلوند نایب‌رئیس هیئت و رئیس هیئت کاراته شهرستان قزوین، دشتی رئیس هیئت کاراته شهرستان آبیک، رحمانی رئیس هیئت کاراته شهرستان تاکستان، قربانی رئیس هیئت کاراته شهرستان بویین زهرا، اینانلو رئیس هیئت کاراته شهرستان آوج، طاهری نماینده داوران، اولادی نماینده مربیان، قیداری نماینده آموزش و پرورش، قاسمی مدیر باشگاه کاراته قائم (عج) بیدستان، بیگدلی مدیر باشگاه کاراته المهدی اقبالیه، بهمن عسگری و سید امیرحسین موسوی‌پور نمایندگان ورزشکاران و قهرمانان کاراته قزوین به همراه مجیدپور نایب رئیس امور بانوان، صفربالی نماینده مربیان بانوان، کاوندی نماینده داوران زن به همراه مریم کبیری به نمایندگی از بانوان ورزشکار بر اساس آیین‌نامه در این مجمع به عنوان اعضای اصلی حضور خواهند داشت‌.

البته طبق گفته حمید‌رضا داوری دبیر هیئت کاراته استان قزوین در این مجمع از آشوری دبیر فدراسیون کاراته هم دعوت شده است تا در این مجمع حضور داشته باشد‌.

به هر حال ورزش کاراته در طول سال‌های اخیر در استان قزوین عملکرد مثبت و قابل قبولی را از خود بر جای گذاشته است و می‌شود با قاطعیت گفت که این رشته ورزشی توانسته است یک سر و گردن بالاتر از دیگر هیئت‌ها برنامه‌ریزی دقیق و منظمی را از خود به نمایش بگذارد‌.

این گفته را می‌شود از برگزاری هماهنگ مسابقات لیگ این هیئت ورزشی، اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور، میزبانی مسابقات سبک‌های مختلف ورزشی کشور در طول سال‌های گذشته و برگزاری مجمع انتخاباتی رئیس این هیئت ورزشی در آذر ماه سال گذشته به خوبی دید‌.

انتهای پیام/77004/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول