اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف و امورخیریه فردوس خبر داد

برگزاری همایش رهروان یاس نبوی در فردوس

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فردوس از برگزاری نخستین همایش رهروان یاس نبوی ویژه بانوان این شهرستان خبر داد.

برگزاری همایش رهروان یاس نبوی در فردوس

حجت‌الاسلام دادخدا خدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: ترویج فضائل و سیره فاطمی (س) از مهم‌ترین اهداف برگزاری همایش رهروان یاس نبوی در فردوس است.

وی گفت: همایش رهروان یاس نبوی 25 فروردین‌ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) در بارگاه امامزادگان سلطان محمد و سلطان ابراهیم(ع) فردوس برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فردوس افزود: این برنامه در بارگاه امامزادگان سلطان محمد و سلطان ابراهیم(ع) به صورت محوری و در بقاع متبرکه امامزاده سلطان احمد مهوید و ابوالحسن سرند نیز به صورت عزاداری برگزار می‌شود.

خدایی تصریح کرد: برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این همایش، نشست‌های ویژه با مجموعه‌های مرتبط با امور بانوان، بسیج خواهران و حوزه علمیه بانوان فردوس برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: همایش رهروان یاس نبوی فرصت مناسبی برای آشنایی بانوان با سیره و زندگی حضرت زهرا(س) است.

برگزاری مسابقه پیام یاس نبوی در شرح خطبه فاطمی

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فردوس از برگزاری مسابقه «پیام یاس نبوی در شرح خطبه فاطمی» در امامزادگان سطح شهرستان خبر داد و گفت: کتابچه این مسابقه همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) در بقاع و امامزادگان شهرستان توزیع می‌شود.

خدایی با اشاره به اینکه کتابچه پیام یاس نبوی در شرح خطبه فاطمی در بردارنده مجموعه مباحث سیره حضرت زهرا(س) و تبیین خطبه فدکیه آن حضرت است، افزود: خطبه فدکیه تنها یک خطبه سیاسی نیست بلکه خطبه‌ای با غنای اصول معارف دین نظیر توحید، نبوت، بعثت، شرایط بعثت، فلسفه احکام،امامت و مناقب مولا علی(ع) است.

وی تصریح کرد: خطبه فدکیه یک الگو برای احتجاج قرآنی منطقی در عرصه مسائل دینی و سیاسی است که به عنوان یک سند قطعی از اهل بیت(ع) در جهان باقی مانده و امروز سند حقانیت صدها میلیون مسلمان در جهان است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فردوس مهلت ارسال پاسخنامه این مسابقه را حداکثر تا 31 اردیبهشت‌ماه و اعلام نتایج آن را 17 خردادماه خواند.

انتهای پیام/69007/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول