اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز در سرزمین طلای سرخ

سنجری: تعداد زائران امامزادگان سربیشه 25 درصد افزایش یافت

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سربیشه گفت: امسال تعداد زائران بقاع متبرکه سربیشه از آغاز سفرهای نوروزی تا 15 فروردین‌ماه جاری 25 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

سنجری: تعداد زائران امامزادگان سربیشه 25 درصد افزایش یافت

حجت‌الاسلام علی سنجری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند با اشاره به تعداد زائران سربیشه در ایام نوروز اظهار کرد: از آغاز سفرهای نوروزی تا 15 فروردین‌ماه جاری 250 هزار نفر اماکن متبرکه این شهرستان را زیارت کردند.

وی با بیان اینکه بیشترین زائران در روز طبیعت بقاع متبرکه سربیشه را زیارت کردند، ادامه داد: 88 هزار نفر روز طبیعت را در بقاع متبرکه این شهرستان سپری کردند.

حضور 12 هزار نفر در مسجد حضرت ابوالفضل(ع)

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سربیشه با اشاره به اینکه هر ساله مردم روز 13 فروردین‌ماه به دامن طبیعت می‌آیند، افزود: در این روز 75 هزار نفر در مزار کاهی این شهرستان حضور یافتند.

سنجری از حضور 12 هزار نفر در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) سربیشه در روز طبیعت خبر داد و یادآور شد: همچنین تعداد یک‌هزار نفر در امامزاده سید حامد علوی روستای چنشت این شهرستان روز طبیعت خود را سپری کردند.

وی بیان داشت: برای مسافران نوروزی در بقاع متبرکه امکاناتی شامل زائرسرا و سرویس‌های بهداشتی فراهم شد.

حضور بیشترین زائر در مزار کاهی سربیشه

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سربیشه با بیان اینکه طرح آرامش بهاری همزمان با سراسر کشور در بقاع متبرکه این شهرستان نیز اجرایی شده، متذکر شد: در این طرح برنامه‌های متنوع برای کودکان و بزرگسالان اجرا شده است.

سنجری تعداد روحانیان اعزامی از قم برای اجرای برنامه‌های طرح آرامش بهاری سربیشه را شش نفر دانست و اضافه کرد: از این تعداد پنج نفر در مزار کاهی و یک نفر در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) این شهرستان حضور یافتند.

وی با اشاره به اینکه طرح آرامش بهاری در مزار کاهی، مسجد حضرت ابوالفضل(ع) و سید حامد علوی سربیشه اجرا شده، تصریح کرد: بیشترین زائر را مزار کاهی با حدود 2 هزار نفر داشته است.

رشد 25 درصدی تعداد زائران

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سربیشه از اجرای مراسم سال تحویل در بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد و متذکر شد: تعداد 8 هزار نفر سال تحویل را در بقاع متبرکه این شهرستان سپری کردند.

سنجری با بیان اینکه بقاع متبرکه سربیشه پذیرای تعداد زیادی از زائران بود، خاطر نشان کرد: میزان زائران در طرح آرامش بهاری امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد 25 درصدی برخوردار بوده است.

انتهای پیام/69010/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول