اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد

فعالیت 6 گروه مستقل تئاتر در استان زنجان

رئیس حوزه هنری تبلیغات اسلامی زنجان گفت: در حال حاضر گروه‏های تئاتر استان در قالب 6 گروه مستقل فعالیت می‏کنند.

فعالیت 6 گروه مستقل تئاتر در استان زنجان

حمیدرضا اسماعیلی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مشکل فضا و سالن برای تمرین گروه‏های تئاتر استان برطرف شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مکان مجزایی به منظور تمرین هنرمندان تئاتر استان زنجان در نظر گرفته شده است، خاطر‌نشان کرد: در حال حاضر شش گروه به صورت همزمان و مستقل از یکدیگر به تمرین مشغول هستند.

رئیس حوزه هنری تبلیغات اسلامی زنجان با بیان اینکه فراهم شدن محل تمرین برای گروه‏های تئاتر استان زمینه مناسبی را برای حضور در جشنواره تئاتر ایجاد کرده است، تصریح کرد: برنامه‏ریزی‌های خوبی در این زمینه توسط حوزه هنری زنجان صورت گرفته است.

*وضعیت سینما در زنجان رضایت‎بخش نیست

وی با تاکید بر اینکه وضعیت سینما در استان زنجان رضایت‏‌بخش نیست، اضافه کرد: این وضعیت از دلایل مختلفی از جمله شرایط اقتصادی، تولید فیلم و مسائل مختلف سرچشمه می‏گیرد.

اسماعیلی با بیان اینکه اگر فیلمی با مضامین خوب تولید شود مردم استقبال خوبی می‏کنند، ادامه داد: فیلم‏ها باید پای مخاطبان را به سینما باز کنند.

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت‏های خوبی در زمینه سینما در استان زنجان وجود دارد، یادآور شد: بیش از هفت کار‌گروه تخصصی به منظور مشخص شدن وضعیت سینمای زنجان تاکنون در استان تشکیل شده است.

رئیس حوزه هنری تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه بازسازی سینما قدس در شرایط فعلی منتفی اعلام شده است، ادامه داد: هزینه‏های بازسازی این سینما بالاست و از سویی این سالن‏ها استاندارد قابل قبول را ندارند.

وی با تاکید بر اینکه از تجارب استان‏های دیگر در زمینه احداث سینما استفاده می‏کنیم، تصریح کرد: تصمیم عجولانه در این زمینه نگرفته‌ایم و بهترین نتیجه را برای توسعه و حفظ سینمای قدس می‎گیریم.

اسماعیلی با بیان اینکه در حال حاضر فقط سینما بهمن زنجان فعال است، اضافه کرد: مجموعه سینما بر‌اساس نیازهای نسل آینده و متناسب با فرهنگ مردم به صورت مجموعه فرهنگی احداث می‏شود.

وی گفت: امیدواریم در آینده‏ای نزدیک خبرهای خوبی را در زمینه سینمای استان زنجان ارائه دهیم.

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول