اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت ایجاد زیرساخت‌های لازم

پزشک خانواده تنها راه نجات سلامت جامعه است

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: در صورت ایجاد زیرساخت‌های لازم، برنامه پزشک خانواده تنها راه نجات سلامت جامعه است.

پزشک خانواده تنها راه نجات سلامت جامعه است

ناصر خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: با تأمین اعتبار مورد نیاز از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و حل مشکلات سازمان‌های بیمه گر برنامه پزشک خانواده در چهارمحال و بختیاری آغاز می‎شود.

وی با اشاره به مزایای اجرای طرح پزشک خانواده، افزود: اجرای برنامه ملی پزشک خانواده، از اقدامات مهم و حیاتی در راستای ارتقای سطح سلامت است که به سرعت در حال پیگیری و انجام است.

خسروی ادامه داد: با توجه به اینکه طرح پزشک خانواده، مزایای فراوانی برای مردم از جمله حفظ سلامت و جلوگیری از هدررفت وقت و سرمایه دارد از این‌رو اجرای آن در سریع‌ترین زمان ممکن، کاملاً ضروریست.

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این طرح، از برنامه‌های اساسی و بنیادی برای ارتقای سلامت افراد جامعه با هدف نهادینه کردن عدالت در جامعه است، ادامه داد: رایگان بودن همه خدمات در سطح یک پزشک خانواده شامل ویزیت، دارو از مهم‎ترین مزایای اجرای طرح پزشک خانواده به شمار می‎رود.

وی خاطرنشان کرد: رضایت‌مندی پزشک و خانواده‌ها از نتایج فعالیت‌های بهداشتی درمانی انجام شده و ارتقای کیفیت خدمات و مراقبت‌های پزشکی باید در بهترین وجه ممکن به انجام برسد تا مردم با مزایای بی‌شمار این طرح آشنا شوند.

خسروی تأکید کرد: در صورت ایجاد زیرساخت‌های لازم، برنامه پزشک خانواده تنها راه نجات سلامت جامعه است.

وی ابراز امیدواری کرد؛ به زودی شاهد اجرایی شدن طرح بزرگ پزشک خانواده در کشور و در این استان باشیم.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول