اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری قزوین:

پیشگیری از وقوع جرم از وظایف دستگاه قضایی است

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: از وظایف دستگاه قضایی به خصوص دادگستری مسئله پیشگیری از وقوع جرم است که در این راستا فعالیت‌های چشم‌گیری صورت گرفته است.

پیشگیری از وقوع جرم از وظایف دستگاه قضایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان قزوین، جمال انصاری اظهار داشت: کار دستگاه قضایی بسیار متنوع است به نحوی که علاوه بر رسیدگی به پرونده‌های وارده، امور دیگری مانند امور زندان‌ها، ثبتی، پزشکی قانونی را نیز باید مورد رسیدگی قرار دهد.

وی افزود: از دیگر وظایف دستگاه قضایی به خصوص دادگستری مسئله پیشگیری از وقوع جرم است که در این راستا فعالیت‌های چشم‌گیری صورت گرفته است.

انصاری تصریح کرد: سال گذشته سال خوبی برای مجموعه دستگاه قضایی استان به خصوص در امر امنیتی، امنیت روانی، کاهش جرایم مهم بود که این امر حاصل رهنمودهای علما و بزرگان حاضر در استان و تلاش این دستگاه است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: هر چه چالش‌های فرارو بیشتر باشد خواه ناخواه سطح ارائه خدمات به مردم نیز پیچیده‌تر بوده و نیازمند ظرفیت‌های جدیدتری خواهیم بود، امیدواریم بتوانیم بخشی از دغدغه‌های مردم را در خصوص امور قضایی کاهش دهیم.

انتهای پیام/77002/ح/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول