اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست اعتبارات هزینه‌ای کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

راه‌حل استاندار برای پرداخت حقوق و مزایای کارمندان با صرفه‌جویی 10 درصدی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بهترین راه‌حل برای درمانده نشدن در پرداخت پرسنلی را صرفه‌جویی 10 درصدی در همه هزینه‌های جاری ادارات دانست.

راه‌حل استاندار برای پرداخت حقوق و مزایای کارمندان با صرفه‌جویی 10 درصدی

سید حسین صابری ظهر امروز در نشست مربوط به اعتبارات هزینه‌ای سال‌های 91 و 92 استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: هر نوع پرداخت حقوق و مزایای پرسنلی دستگاه اجرایی در سال جاری باید به تأیید سازمان امور اقتصاد و دارایی، حوزه معاونت توسعه منابع انسانی استانداری و مدیر دستگاه مربوطه برسد.

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم رعایت الگوی مصرف و کاهش هزینه‌های اضافی در دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد و افزود: هر یک از ادارات و شرکت‌های دولتی و خصوصی امسال نیز 10 درصد صرفه‌جویی در امور خدماتی اعم از آب، برق، گاز و تلفن و سایر هزینه‌های اضافه را رعایت کنند.

صابری با بیان این‌که امسال نیز با محدودیت‌های اعتباری در بخش‌های مختلف مواجه هستیم، افزود: البته دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با کاهش هزینه‌ها، صرفه‌جویی منطقی و فروش اموال مازاد برخی مشکلات و دغدغه‌های مالی و اقتصادی خود را برطرف کنند.

وی با تأکید بر لزوم پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارکنان دولت در دستگاه‌های اجرایی، تصریح کرد: همه مدیران باید در اسرع وقت برای تهیه لیست کارکنان و همه افراد حقوق‌بگیر خود اقدام تا از هم اکنون پیش‌بینی لازم صورت گیرد.

صابری با اشاره به وجود برخی مشکلات در عدم پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی گفت: پرداخت حقوق همه بازنشستگان باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن مانند همه کارمندان باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین بر ساماندهی و تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و شرکتی در همه دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد و افزود: هیچ بهانه‌ای برای عملیاتی نکردن این مهم پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام/2571/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول